Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det känns som om jag bär mer med axlarna än med höften. Har jag dragit åt fel någonstans? Det känns som om axelremmarna är för hårda på något sätt och jag får jätteont i axlar/nacke/rygg efter en kort stund. Min dotter är 2 månader och använder :heart: 2 :heart: insatsen. Hon trivs kanon och jag vill också trivas :( . Kan det vara så sorgligt som att selen inte passar mig, jag är ganska kort? När jag har surfat runt tycker jag att vanliga Ergo verkar ha skönare axelremmar men å andra sidan är det ju inte axlar/rygg som ska ta tyngden i en ergonomisk sele!

Någon som vet? Om jag ska byta sele, vad ska jag isf byta till, om jag är kort och vill bära mycket :hmm: ?
Jag är också kort, och Ergo sitter inte så bra på mig heller, axelbanden skaver, och jag får ont ganska fort. Har köpt en Beco Gemini men inte fått hem den än, hoppas att den passar mig bättre :) Kanske du kan gå på en sjalträff eller en affär som säljer olika, så du kan prova live?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?