Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av eM
Antar att det är flera stycken här som har beställt direkt ifrån Didymos hemsida? Hur har det fungerat?

Jag börjar bli lite orolig, beställde och betalade för nästan 2 veckor sen och jag får inget svar på flera mail som jag har skickat till olika mailadresser... Pengarna drogs direkt ifrån mitt konto så jag hoppas verkligen att det fungerar som det ska... :? :roll:
Av FiaLisa
Jag beställde en gång men det är nog ett år sedan. Det var problemfritt. Jag kommer inte ihåg hur lång tid det tog för sjalen att komma hit men det tog inte så lång tid att jag reagerade i alla fall. Jag hade i och för sig rätt låga förväntningar eftersom någon här på forumet hade skrivit att de var långsamma.
Användarens profilbild
Av Groover
Jag fick min sjal på mindre än en vecka, men har för mig att det står på deras hemsida att det tar ca två veckor. Hoppas att det inte är något som är fel.
Användarens profilbild
Av Droppen
Jag fick min på bara några dagar! :shock: Hoppas det går bra för dig!
Användarens profilbild
Av eM
Ah ok.. Ja jag har bara hört att det har gått jättefort för alla att få sina beställningar därifrån, så därför blir jag lite orolig, och sen när jag inte får nåt svar på flera emails heller... hm... Får verkligen hoppas det kommer nåt den här veckan...
Användarens profilbild
Av eM
Wiiie idag kom den och nu har jag just hämtat ut den!! :vågen: :loving:

Fast jag har fortfarande inte fått nåt svar ifrån Didy på mina typ 10 mail jag har skickat :roll:
Användarens profilbild
Av annemi
eM skrev:Wiiie idag kom den och nu har jag just hämtat ut den!! :vågen: :loving:

Fast jag har fortfarande inte fått nåt svar ifrån Didy på mina typ 10 mail jag har skickat :roll:
Märkligt :?

Men kul att den kom idag då :D BILDBILDBILDBILDBILDBILD
Användarens profilbild
Av ZaZi
eM skrev:Wiiie idag kom den och nu har jag just hämtat ut den!! :vågen: :loving:

Vad blev det, kvinna? BILD!!! :eld: :lol:
Av eamane

Men vart är då BILDEN??? :eld:
Användarens profilbild
Av sacha42
eamane skrev:

:iagree: :eld:
Användarens profilbild
Av Bina
sacha42 skrev:
eamane skrev:

:iagree: :eld:
:iagree:
Användarens profilbild
Av eM
Haha oj vilken uppståndelse :lol:

Det är min Indio Rotbuche som har kommit, ska försöka fixa bild lite senare ikväll kanske! Men jag tror det kommer bli svårt och göra den rättvis på bild... :roll: Men jag ska försöka, lovar!
Användarens profilbild
Av hermana
eM skrev:Haha oj vilken uppståndelse :lol:

Det är min Indio Rotbuche som har kommit, ska försöka fixa bild lite senare ikväll kanske! Men jag tror det kommer bli svårt och göra den rättvis på bild... :roll: Men jag ska försöka, lovar!
Enligt min klocka är det senare ikväll nu.. :wink:
Användarens profilbild
Av eM
hermana skrev: Enligt min klocka är det senare ikväll nu.. :wink:
Haha ah ledsen, men det var för körigt ikväll och sjalbarnet somnade utan att sjalas *kors i taket* Det har väl hänt 1 gång innan så det är typiskt att det händer just ikväll också :wink: Men bild kommer, så fort Totte ska sjalas nästa gång och nån kan fota :)

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?