- tor okt 04, 2007 13:26
Sådär ja, vips så ska lilla jag berätta om Bära Nära-Bära Ergonomiskt på Familjecentret i Norrtälje. (FC ungefär likasamma som Öppna Förskolan) Se: http://www.norrtalje.se/templates/page____4416.aspx
Den 25/10 kl 14.00 ska jag berätta allt om sjalandets/bärandets underbara värld, och jag har ens inte provat en vävd sjal ännu...
Jag har fått flera förfrågningar om min Ergo och så pratade jag med pedagogerna idag på FC och de blev eld och lågor. Gruppen jag kommer att ha den 25/10 består av barn i åldern 0-8 mån (inkl föräldrar) samt min Christian.
Jag ska läsa på en massa här nu på sjalbarn, tar tacksamt emot tips och råd!!!
Kankse någon som kan låna ut några bärdon för denna dag? Eller kanske tom följa med och demonstrera?
Hmm, prestations ångesten kommer krypandes.
Den 25/10 kl 14.00 ska jag berätta allt om sjalandets/bärandets underbara värld, och jag har ens inte provat en vävd sjal ännu...
Jag har fått flera förfrågningar om min Ergo och så pratade jag med pedagogerna idag på FC och de blev eld och lågor. Gruppen jag kommer att ha den 25/10 består av barn i åldern 0-8 mån (inkl föräldrar) samt min Christian.

Jag ska läsa på en massa här nu på sjalbarn, tar tacksamt emot tips och råd!!!
Kankse någon som kan låna ut några bärdon för denna dag? Eller kanske tom följa med och demonstrera?
Hmm, prestations ångesten kommer krypandes.