Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsisen
nu e det så att jag ska på dop inget alvarligt så där men jag har ingen ide om present till lilla Wira ... vad ska man ge som inte är dom här vanliga sakerna utan något nytt och anorlunda .. skulle gärna ge hanne en sjal men hon har en men den används inte för en BB är tydligen sååååååååå mycket bättre tycker många .... så ideer .... SNÄLLA jag blir tokig snart

Bild
Användarens profilbild
Av frida
BB kommer hon växa ur så jag röstar för sele eller en MT! En snygg MT är en härlig present och kommer bli använd när de vill att lillan ska upp på ryggen :D
Användarens profilbild
Av MuuM
En namntavla? Om du hinner, vill säga... http://www.minna-illustrationer.se

/MuuM
Av Tooka
Kanske inte så orginellt, men böcker?
Av Tiaramoll
Ett sånt dära gulligt födelsedags-tåg kanske? Har ingen länk till det nu, om någon undrar vad jag menar så kan jag säkert leta upp en länk. :)
Användarens profilbild
Av kajsisen
Mari skrev:Ett sånt dära gulligt födelsedags-tåg kanske? Har ingen länk till det nu, om någon undrar vad jag menar så kan jag säkert leta upp en länk. :)

det lät ju intresant ... nu blev jag nyfiken
Användarens profilbild
Av sacha42
En liten ängel"skyddsängen", går att göra själv eller att köpa :D
Användarens profilbild
Av elli
Jag vet inte vad du tycker är roligt, men jag kan bistå med vad vi köp sista tiden iblad har vi köpt flera olika saker.

Roliga annorlunda kläder
Träleksaker (håller i evigheter)
Böcker
Träd i aftrika

Nu kommer jag inte på mer.
Av Christer Romson Lande
Den bästa presenten när Isidor döptes var ett pastamått i trä med hans namn inbrännt. Det var jätteroligt för honom att bita i och skramla med då, och han kommer att få användning för det när han blir större!
Användarens profilbild
Av kajsisen
vilka underbara ideer ni har ... önskar man kunde ha råd med alla saker .

Bild
Av Tiaramoll
Vad kul!
Kul att kunna hjälpa till :tumsup:

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?