Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av anilov
Alltså, jag vet ju att jag sett trådar om bärande vid graviditet, men jag lyckas bara inte hitta några :roll:

Men hur har ni gjort när magen börjat vara i vägen? Vi gick en promenad igår kväll, omslutet ryggknyt eftersom det är den gosigaste om man är en övertrött treåring. Först knöt jag avslutet under magen, och det var superskönt. Men där halkade H ner hela tiden, jag fick knyta om flera gånger (och började undra om det var fel på sjalen, men en indio smaragd kan det väl inte vara något fel på :lol: ) så till slut knöt jag ovanför magen. Det var inte ett dugg bekvämt, tryckte på och gjorde ont. Försökte också stoppa undan ändarna på något "halvtibetanskt" vis, men det protesterade H mot, det drog visst åt så det skar in över rygen på honom då.

Så, vilka knytningar har ni tyckt varit bekväma med gravidmage :?:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag knöt under magen, men det blir ju lättare ju större magen är (så det är nåt som håller emot :wink: ). hur stor är din mage nu? jag tror det blir lättare längre fram.
Användarens profilbild
Av emmahawk
anilov skrev:Alltså, jag vet ju att jag sett trådar om bärande vid graviditet, men jag lyckas bara inte hitta några :roll:

Men hur har ni gjort när magen börjat vara i vägen? Vi gick en promenad igår kväll, omslutet ryggknyt eftersom det är den gosigaste om man är en övertrött treåring. Först knöt jag avslutet under magen, och det var superskönt. Men där halkade H ner hela tiden, jag fick knyta om flera gånger (och började undra om det var fel på sjalen, men en indio smaragd kan det väl inte vara något fel på :lol: ) så till slut knöt jag ovanför magen. Det var inte ett dugg bekvämt, tryckte på och gjorde ont. Försökte också stoppa undan ändarna på något "halvtibetanskt" vis, men det protesterade H mot, det drog visst åt så det skar in över rygen på honom då.

Så, vilka knytningar har ni tyckt varit bekväma med gravidmage :?:
Nej, verkligen inte! :lol: Skämt åsido så instämmer jag i diddeluskans kommentar. Och så gillar jag såklart mei-tai, kom förbi här så kan du prova några olika av mina och känna. :D
Användarens profilbild
Av anilov
:tumup: Du emma, jag tar dig nog på orden ganska snart, för jag behöver hjälp att fundera meitai-taktiskt framöver (maken är lite putt för att jag skänkt bort vår gamla babybörn, så jag måste skaffa nåt nytt innan februari). Och så väntar jag på en edenbaby meitai i plysch, som jag kanske behöver få vara entusiastisk över tillsammans med någon.

Okej, så jag ska alltså se fram emot att det blir lättare med större mage än en hmmm...femmånaders? Första gången jag ser de praktiska fördelarna med att bli jättetjock då :lol:
Användarens profilbild
Av Scilla
Jag fick aldrig till det riktigt bra med sjal tyvärr, utan körde Ergo eller Beco med gravidmage.

Och du, GRATTIS!! Sist jag såg dig så hade du en så lurig tjock tröja på dig, jag undrade så klart om det var en äkta mage där under :wink: men jag är så feg att jag aldrig någonsin frågar om någon är gravid utan att det är riktigt överuppenbart :lol:

(Jag frågade E när jag kom hem, men han visste heller inte...)

Grattis igen i alla fall, vad roligt!
Användarens profilbild
Av anilov
Superbra att fråga här! Helt plötsligt har jag ju en riktigt giltig anledning til att köpa en beco, eller hur :wink:

Tack så mycket Scilla :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Jag knöt ryggsäck med tibetasn avslut och fick då inget över magen. Tyckte det var toppen. Bar skrutt ända fram till förlossningen (eller ja... tills jag åkte in, sen blev jag ju kvar där och fick inte göra nånting)
Användarens profilbild
Av MrsR
Åh, GRATTIS!!! :D

Fast några tips har jag tyvärr inte, jag tyckte inte alls det var skönt att bära när jag var gravid :? .

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?