Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vi ska få vårt första barn i december och har bestämt oss för att skaffa en Beco Butterfly II. Jag kollade runt på internet efter olika försäljningsställen, och såg ett tips om att slumber-roo.co.uk är hemskt mycket (nästan 1000 kr) billigare än alla andra.
Tyvärr säljer de inte Beco till Sverige, eftersom det finns andra återförsäljare här. Den som kom med tipset skrev dock att det inte var några problem så länge man inte höll på och ringde eller mailade dem, så de blev uppmärksamma på att man var svensk.
Jag beställde en sele i slutet av juli och betalade den utan problem. Sedan har den inte kommit. Jag vet inte vad problemet är, jag har inte fått något bekräftelsemail så jag undrar om jag kanske kan ha råkat skriva fel på min mailadress i beställningen?
Nu vet jag inte hur jag ska göra, om jag ska vänta lite till och hålla tummarna för att selen dyker upp eller om jag borde facea upp, maila företaget och förmodligen få min beställning annullerad men åtminstone få pengarna tillbaka.
Vad tycker ni?
KATARINA skrev:Märker de inte att beställningen är från Sverige på adressen? :hmm:
Jovisst, men jag gissar att det går iväg automatiskt när det är ett så stort företag. Jag tror inte att de kollar på alla adresslappar så särskilt noga.
Mönstret kanske är slutsålt? Fast mest troligt har något gått fel, med tanke på att bekräftelsemail uteblivit. Så maila dem, säger jag också! Och lotsas som om du inte vet att de inte får skicka till Sverige. Jag handlade en Beco från dem för 3 år sedan, när de fortfarande fick skicka hit. De var väldigt trevliga att ha att göra med.

Lycka till! :heart:
Jag har fått svar nu, ochd e hade helt enkelt fått bättre rutiner på lagret så de lät bli att skicka iväg grejer till Sverige, men däremot inte riktigt så bra att de kom ihåg att skicka ett mail och tala om det.
Men nu ska det vara fixat och jag ska få tillbaka pengarna, och jag har fått erbjudande om att köpa en sele begagnad lika billigt här via sjalbarn, så jag är hur nöjd som helst.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?