Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Jag har upptäckt en ny sjal. Den har hängt i hallen sedan kisen var ett år kanske men NU har jag kommit på hur den skall användas. Jag talar såklart om ringsjalen! Vilken kanonuppfinning! Perfekt när man skall gå till svärisarna (150 m) eller hänga tvätt.

Undrar varför det inte funkade förra gången?

Skall jag gå lite längre blir det långsjal med dubbelt kryss om vi skall in och ut ur bilen flera gånger och klassiskt omslutet kryss om vi skall gå långt. Nu har värsta rosten släppt också så nu går det hyfsat smidigt att knyta igen.
Användarens profilbild
Av dolvis
glis skrev:Jag har upptäckt en ny sjal. Den har hängt i hallen sedan kisen var ett år kanske men NU har jag kommit på hur den skall användas. Jag talar såklart om ringsjalen! Vilken kanonuppfinning! Perfekt när man skall gå till svärisarna (150 m) eller hänga tvätt.

Undrar varför det inte funkade förra gången?

Skall jag gå lite längre blir det långsjal med dubbelt kryss om vi skall in och ut ur bilen flera gånger och klassiskt omslutet kryss om vi skall gå långt. Nu har värsta rosten släppt också så nu går det hyfsat smidigt att knyta igen.
Det låter jättebra, kan du inte förklara HUR det funkar? Jag hade en förra gången som jag gav upp och sålde sen. Men nu försöker jag igen med en vattenringsjal. Den funkar bara när tjejen sover. Annars glider hon snett liksom. Hur GÖR man?
Användarens profilbild
Av HPe
Vi fick inte heller till det i början, men plötsligt bara lossnade det!
Eller snarare, en vacker dag insåg jag att skrutt satt super trots att jag burit länge. :shock:
Jag som är en superlatis älskar den. Är till och med för lat för att kasta upp skrutt i selen mellan bilen och affären så kör stenhårt på ringsjalen.
Love it! :loving:
Användarens profilbild
Av glis
dolvis skrev: Det låter jättebra, kan du inte förklara HUR det funkar? Jag hade en förra gången som jag gav upp och sålde sen. Men nu försöker jag igen med en vattenringsjal. Den funkar bara när tjejen sover. Annars glider hon snett liksom. Hur GÖR man?
Tösen är ju så liten än så än så länge funkar sjalen bara som en extra arm, den hon brukar sitta på är ersatt av sjalen liksom. Jag har som sagt inte burit några längre sträckor och skulle nog inte vilja göra det heller, men korta sträckor :tumup:

Jag har en Ringo, tycker den är lätt att reglera.
Användarens profilbild
Av HPe
Har underbar bilder nånstanns där sambon bär Skrutt i Ringsjalen och ungen hänger helt snett med benen rakt ner - ser ut som en avdankad babybjörns position..- men båda bara myser. :loving:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?