Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cillan
Idag var jag i Lund, på Klostergatan närmare bestämt. När jag skulle gå in i fotoaffären som ligger där kom det ut en pappa från ett restaurang med en röd sjal och en liten bebis. Bebisen var inte så nöjd men det såg ändå så fint ut. Jag tror att han hade hämtat mat och skulle hem till mamman igen. Var tvungen att stanna upp en sekund extra innan jag smet in i fotoaffären och bara "Wow, jag har sett en sjalpappa".

Har faktiskt sett rätt många sjalmammor oxå i Lund den här helgen, någon bar i någon ergonomisk sele oxå och blir lika lycklig varje gång.
Användarens profilbild
Av Cillan
Den här tråden skulle egentligen legat under "vem var det jag såg?" men hade bråttom när jag skulle skriva att jag inte hittade den delen av forumet :oops:
Av Lou-e
jag har en sjalpappa här hemma :) iof alternerar han mellan sjalen och babybjörns comfort sele ( han var väldigt anti att sluta bära i babybjörn..så det blev en kompromiss ). Jättestolt över honom när man virar in sig och fisen i sjalen , och det stannar alltid massa damer och imponeras av ekipaget :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?