Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av svas
Ett av mina absoluta favoritfoton på sjalande mamma och barn är när ninen kör en föreläsning med bebisen i trikåsjal på magen.

Förra veckan överraskade Kära H mig rejält och hans berättelse gjorde mig knäsvag av lycka och stolthet! Han bär ofta Lilla S i ergon, men inte så ofta i sjal. Hur som helst. Kära H är föräldraledig med Lilla S, men när forskarteamet han tillhör på Karolinska institutet hade en projektdag förra vecka åkte han in med Lilla S. Trots att vi har en paraplyvagn liggandes i vagnen valde Kära H att ta Lilla S i gåsen på magen. Ett-noll till Kära H. Och när de väl var på plats blev Kära H ombedd att hålla en liten föreläsning om sin senaste artikel. Så, med Lilla S på magen körde han föreläsningen. Två-noll. Först var Lilla S vaken och viftade och tjoade, sedan somnade han mitt under föreläsningen!

Lycka :heart:
Användarens profilbild
Av Annika80
:loving: :vågen: , vad härligt!
Jag frågade just min sambo varför han inte bär?????? När jag visade en bild på en pappa med bebis i MT, och sa det är inte alls löjligt! (melons man :D )
Jo men det kan jag ju göra fast med armarna!
Men det ÄR mycket enklare med sele sa jag, får väl se om det har nån effekt (föga troligt)
Användarens profilbild
Av frida
Vad roligt, vilken man! Hade jag suttit på föreläsningen: Bild
Av eamane
frida skrev:Vad roligt, vilken man! Hade jag suttit på föreläsningen: Bild
What a man, what a man, what a wonderful man eller hur går låten?
Helt perfekt ju!
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag är nog lite kär i din man :heart:
Användarens profilbild
Av Helma
:heart: :rock:
Användarens profilbild
Av sacha42
:vågen:
Användarens profilbild
Av Blixa
Heja pappa Svas :loving:
Användarens profilbild
Av tlillan
:vågen:
Användarens profilbild
Av hermana
Heja Pappa Svas!Bild
Användarens profilbild
Av Siania
Heja! :vågen:
Användarens profilbild
Av Stream
:loving: Låter underbart!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Åh vad mysigt :heart: Synd att ingen fotade bara :wink:
Användarens profilbild
Av korell
Underbart!

Vi borde starta en fototråd med män som bär OCH gör ngt samtidigt som de inte kunnat göra så smidigt om de inte burit. Tråden kan sedan användas i övertalnings/undervisnings syfte i de hem där mannen inte har insett fördelaran med bärande :D :wink:

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?