Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jeanki
Hej på er allihop! :-) Jag har en liten tjej på två månader och vi har precis upptäckt att sjal är vår grej! Har en trikåsjal som jag ploppar ner henne i grodställning i, men... hon vääägrar ha huvudet åt något annat håll än till vänster och typ jättemycket lutat bakåt! Gör det något? :-) Vi hade kunnat gå runt i sjal hela dagarna men detta gör att jag inte vågar riktigt, tänk om något blir snett liksom? :-) Kan man förresten ha dem i sjalen hur länge som helst?? Jag tänker att hon borde protestera om det blir obekvämt? :-) Sen hade jag jättegärna velat ha henne i vagga och kunna amma men varje gång jag försökt har hon sett helt inmosad och sne ut så jag har inte vågat, så ser ju inte bebisarna i instruktionsvideorna jag kollat på ut liksom! Har ni några tips? :-) Hoppas ni kan hjälpa mig!! :-) Tack på förhand! Kram!
Av Hilda
Så gjorde/gör min lilla pärla också, sträcker bak huvudet så mycket hon kan (tar stöd med armarna och pressar sig bakåt) och tittar rakt uppp i taket. Men efter ett litet tag så somnar hon och då lägger hon huvudet mot bröstet på mig och gudars så mysigt :)
Sedan har jag henne där tills det är dags för mat eller toalett, vilket hon säger till själv såklart! :)
Av Jeanki
Jaa supermysigt är det! :-) Jag är bara lite nojig att hon ska få nackspärr eller nåt när hon har huvudet så längre stunder! :-) Det hade jag själv garanterat fått! :-) När hon är vaken gör hon ibland som du beskrev oxå! :-) Som att hon vill kunna se ut ordentligt! :-)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?