Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Zircona
Har precis köpt en begagnad Indio men blev lite besviken på färgen när jag packade upp den. Hade hoppats på lite mer umph i färgen men tyckte att den var lite dassigt vinröd. (tycker rent generellt att de flesta sjalar är lite fega i färgen) Så nu funderar jag på om jag vågar färga den (cerise eller röd) eller om jag ska försöka byta den mot en annan sjal som kanske passar mig lite bättre i färgen.

Har precis bara hunnit provknyta den men tror att jag skulle komma bra överens med den så jag vet inte riktigt om ett byte egentligen är så smart, vet inte vad jag skulle byta mot heller.

Har inte färgat någon sjal innan och vet inte om jag vågar mig på något sådant. Tips och åsikter mottages tacksamt
Användarens profilbild
Av thanisa
Du vågar färga! Jag har gjort det ett antal gånger och blivit nöjd med det. Jag har färgat en korall indio vinröd och en didymos björn har jag färgat cerise. Den var tyvärr lite kort men färgen blev bra.

Bild

Bild
Ja, färga är bra. Jag köpte en wellen granat och den såg inte ut som jag hade tänkt mig. Jag färgade den med tomatröd och den blev jättefin! Om man tar en nyans som är ganska nära originalfärgen så är det väl inte så lätt att misslyckas heller.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?