Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Emma_oh skrev:
kvarnvik skrev:
Mikaela skrev:Jag tror jag har missat om du skrivit något om denna superfina sele, Kvarnvik! Jag dregglar fortfarande och kan inte riktigt glömma...
Har inte hunnit :roll: Jag gillar selen, den är skön att bära i (jag bär 7-månadersbebisen) att axelremmarna är i manchester gör att de inte glider. Inuti selen är det ett lite halare tyg som gör att det inte hakar upp sig mot barnets kläder. Den är mjuk och snygg :loving:
Det finns några saker som jag stör mig lite på, men inte så mycket att jag skulle säga att det stör bärkomforten; Spännena är lite onödigt stora och lite tröga, huvudstödet är onödigt stort och jag hade velat ha någonstans att förvara det när det inte används. Jag tycker också att midjebältet är lite mjukt och det kanske inte funkar så bra till ett större barn.

Men överlag gillar jag den jättemycket och använder den mycket till mysbärning här hemma just nu när bebisen har börjat kasta sig bakåt och ta sig ur sjalen :roll:
vad räknar du som större barn? *hoppas*
min treåring :wink:
Min sjumånaders väger nog nästan tio kg och det är som sagt inga problem än på ett tag :D Finns ju en större variant också.
Hmmm, den där större varianten kanske jag till och med kan hävda att jag behöver så småningom, när ergon börjar kännas liten...

Låter bra i alla fall att du är nöjd!
kvarnvik skrev:
Emma_oh skrev:
kvarnvik skrev:
Mikaela skrev:Jag tror jag har missat om du skrivit något om denna superfina sele, Kvarnvik! Jag dregglar fortfarande och kan inte riktigt glömma...
Har inte hunnit :roll: Jag gillar selen, den är skön att bära i (jag bär 7-månadersbebisen) att axelremmarna är i manchester gör att de inte glider. Inuti selen är det ett lite halare tyg som gör att det inte hakar upp sig mot barnets kläder. Den är mjuk och snygg :loving:
Det finns några saker som jag stör mig lite på, men inte så mycket att jag skulle säga att det stör bärkomforten; Spännena är lite onödigt stora och lite tröga, huvudstödet är onödigt stort och jag hade velat ha någonstans att förvara det när det inte används. Jag tycker också att midjebältet är lite mjukt och det kanske inte funkar så bra till ett större barn.

Men överlag gillar jag den jättemycket och använder den mycket till mysbärning här hemma just nu när bebisen har börjat kasta sig bakåt och ta sig ur sjalen :roll:
vad räknar du som större barn? *hoppas*
min treåring :wink:
Min sjumånaders väger nog nästan tio kg och det är som sagt inga problem än på ett tag :D Finns ju en större variant också.
ah vad bra! Min17 månaders väger ju inte så mycket mer än så :tumup:
Jag tänker önska mig en i födelsedagspresent (lite dyr men man kan ju hoppas på en stor present från hela familjen/släkten kanske ) men frågan är om jag kan vänta så länge :lol:
Jag kanske ska tillägga att om jag skulle ge mig ut och bära på långpromenad eller så, mer än ett par timmar åt gången så skulle jag nog ta Manducan, men jag har aldrig fått ont av den.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?