Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sofin
Jag har köpt en eterisk olja som heter Stop It som jag tänkte använda. Antingen kan man ju droppa en droppe eller två på kläder/sjal (det ska nog inte komma i kontakt med huden rent). Eller så kan man blanda ut det i en annan olja och smörja på utsatta delar.

Finns att köpa här:
http://webshop.ennioeco.se/nyinkommet/s ... sbett.html

Det finns en massa annat fint i den webbshoppen också :love:
Användarens profilbild
Av Novemberros
Pilotta skrev:En midsommar när C var liten hade jag en bredbrättad hatt och ett barnvagnsmyggnät över mig och henne (hon satt fram på mig) Det funkade mot myggen men var inte så praktiskt när man skulle äta. :tumup:

Vi hängde också barnvagnsmyggnät över lillan när vi var ute och gick en dag.
Av legenden29
Alla nyblivna föräldrar som riskerar att vistas i myggiga områden borde av staten få en dresserad fladdermus som kan cirkla runt barnet o käka upp myggen. Det borde väl kunna vara en del av rehabiliteringen för våra fängelsekunder att dressera fladdermössen åt oss!

Hör ropen skalla - fladdermöss åt alla!
(nu är det dags att gå o lägga sig här tror jag...)
Användarens profilbild
Av Sarai
legenden29 skrev:Alla nyblivna föräldrar som riskerar att vistas i myggiga områden borde av staten få en dresserad fladdermus som kan cirkla runt barnet o käka upp myggen. Det borde väl kunna vara en del av rehabiliteringen för våra fängelsekunder att dressera fladdermössen åt oss!

Hör ropen skalla - fladdermöss åt alla!
(nu är det dags att gå o lägga sig här tror jag...)
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av trollmamma
jag har alltid kört MyggA det kan man köra på kläderna o kudden så slipper barnen få det på isg i sig ..o det hjälper !

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?