Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Fina skrev:Tack! någon som har live-bilder?Alltså, jag har ju burit massor i ringsjal på ryggen, men vette katten om jag har fått det att fastna på bild nån gång...
CrazyMagpie skrev:Just, ja - med ett riktigt stort och tungt barn tycker jag att det varit lättare att få bra avlastning med en kortsjal som jag knutit efter att jag satt upp barnet på ryggen än med ringsjalen.Har alltid undrat hur man får till knuten bra, så att man kan dra åt tyget. Tänkte sy om min kortsjal till ringsjal men om jag kan knyta på ett bra sätt så är det att föredra. Hur gör man?
Kortsjalen kan dessutom lättare fungera som halsduk för mamman under de tiden den inte bärs med än vad ringsjalen kan...
Fina skrev:Jag bara drar till sjalen så som jag vill ha den och knyter. Iom att barnet redan sitter som det ska på ryggen (har ju burit sjalvant barn som hållit sig kvar själv i principCrazyMagpie skrev:Just, ja - med ett riktigt stort och tungt barn tycker jag att det varit lättare att få bra avlastning med en kortsjal som jag knutit efter att jag satt upp barnet på ryggen än med ringsjalen.Har alltid undrat hur man får till knuten bra, så att man kan dra åt tyget. Tänkte sy om min kortsjal till ringsjal men om jag kan knyta på ett bra sätt så är det att föredra. Hur gör man?
Kortsjalen kan dessutom lättare fungera som halsduk för mamman under de tiden den inte bärs med än vad ringsjalen kan...
Fina skrev:Nu har jag fått till det i min kortsjal, torso tror jag att det heter, och sen knöt jag den över axeln (som en ringsjal fast utan ringarna) och det gick riktigt bra. Jag gillade verkligen torson. =)Hur knyter du torson? Jag gillar att bära afrikanskt men då allra helst med en ännu kortare sjal. Annars blir det så mycket extra tyg fram.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?