Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hillalilla
Jag visade sjalar på öppna förskolan igår för två mammor. Den ena pratade engelska och det var jag inte alls beredd på :oops: Jag och min kassa kassa engelska fick nog fram huvudmeningen i alla fall och jag skrev ner adressen hit och vilka märken på sjalar jag hade och så. Men det skulle vara så grymt om man kunde ha en liten informationslapp att ta med sig, dels på svenska och dels på andra språk! Vad det heter, enkla knytinstruktioner och länkar till affärer och självklart adressen hit (google translate fixar det mesta ju). Den infolappen som ligger på hemsidan säger ju egentligen ingenting. Finns det folk som skulle vara intresserade av att sätta ihop något sånt? Eller hjälpa till att översätta?
Användarens profilbild
Av Bebile74
Jag brukar översätta på ordlista.se där kan man till och med skriva hela meningar och översätta från alla språk till alla språk ( nu vet jag inte om det finns i alla språk från hela världen men jag har fått stor hjälp i alla fall) lycka till.
Användarens profilbild
Av nickenyfiken
hillalilla skrev:Jag visade sjalar på öppna förskolan igår för två mammor. Den ena pratade engelska och det var jag inte alls beredd på :oops: Jag och min kassa kassa engelska fick nog fram huvudmeningen i alla fall och jag skrev ner adressen hit och vilka märken på sjalar jag hade och så. Men det skulle vara så grymt om man kunde ha en liten informationslapp att ta med sig, dels på svenska och dels på andra språk! Vad det heter, enkla knytinstruktioner och länkar till affärer och självklart adressen hit (google translate fixar det mesta ju). Den infolappen som ligger på hemsidan säger ju egentligen ingenting. Finns det folk som skulle vara intresserade av att sätta ihop något sånt? Eller hjälpa till att översätta?
Vi har nyss startat upp ett språkforum på http://www.spraksidan.se lägg gärna in en förfrågan om hjälp. :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?