Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sandrisen
Jag gluttade runt i min inkorg och såg att jag fått nyhetsbrev från Barnens Turistguide så jag kikade och där fanns det en tävling om en svensk sele vid namn 3rdHAND - är det något ni hört talas om? :roll:

http://www.barnensturistguide.se/absolu ... ?a=372&z=1

http://www.3rdhand.se/

Den verkar efterlikna knytsjal och ringsjal till viss del tycker jag.

Bild
Bilden är tagen från http://www.3rdhand.se/
Användarens profilbild
Av marlene
jag har provat den lite snabbt och den är nog främst tänkt till nån utan bröst. Om jag inte minns helt fel så skar den in vid halsen också.

Inte var den skön så enda pluset var att den tog lite plats
Användarens profilbild
Av Sandrisen
marlene skrev:jag har provat den lite snabbt och den är nog främst tänkt till nån utan bröst. Om jag inte minns helt fel så skar den in vid halsen också.

Inte var den skön så enda pluset var att den tog lite plats
Jag var tvungen att kolla nu extra gång på deras hemsida och det finns bara bilder på män som bär, inga kvinnor, så det är kanske bättre lämpat till män precis som du säger.

Den ser verkligen ut att vara sparsam vad det gäller plats.
Användarens profilbild
Av Veronikak
Jag känner inte till den - men de verkar i alla fall inte känna till sjalar eller andra selar än typ baby björn. För de skriver, i en av texterna du länkade till, att den fyller gapet från att det inte finns några selar efter ettårsåldern och tills man inte behöver bära mer (vid 20 kg). Men det finns ju gott om selar som passar mellan ett år och 20-26 kg.
Användarens profilbild
Av johanna
När vi var på Junibacken i somras lånade jag en sån (för jag glömde alla sjalar hemma, rutinerat!). Den måste vara gjord för män som är bredaxlade, jag kunde inte dra åt den tillräckligt, så det blev svajigt. Man ska som sagt ovan inte ha bröst heller. Och så var axelremmen galet obekväm :lol: Jag gillade den verkligen, som ni hör :lol:
Av eamane
Hmm.... Kan inte säga jag är så lockad att köpa en direkt...
Användarens profilbild
Av Sandrisen
Jag håller mig nog borta från en sån där tror jag. :roll:
Användarens profilbild
Av emelie
hmmm :hmm: ...nej tack.
Den verkar knepig.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Känns som om de jobbar på en sportig, "manlig" image. Det kan säkert funka, med rätt marknadsföring. En liknande tanke ligger ju bakom Hippychick Hipseat: http://www.amvina.se/hippychick/hipseat.aspx (som jag personligen tycker ser bekvämare och enklare ut)
Användarens profilbild
Av sanna73
Tycker inte den ser så bekväm ut :hmm:
Av 3rdhand
Hej

Det är jag som är uppfinnare till och tillverkare av 3rdHand. När jag läste om era gissningar och tankar kring oss tänkte jag se om jag kunde vara behjälplig med lite information.

3rdHand fungerar utmärkt för både män och kvinnor, vi har många nöjda kunder som kommer tillbaka och köper fler, liksom många beställningar efter lån på Junibacken. Därmed är det inte sagt att alla trivs med den. Så är nog fallet med de flesta bärselar.

Vår sele är tänkt som en omedelbar och snabb avlastning för den som lyfter barn upp och ned, som exempelvis vid resor. Jag och min fru har använt den i över tre år, med våra två barn och många, långa resor. Jag har personligen inte hittat en mindre sele som är snabbare att justera. Detta har varit det viktiga för mig.

Vi har medvetet riktat oss till killar i vår marknadsföring eftersom vi tycker det är relativt sällan produkter av det här slaget riktar sig direkt till män. Eftersom det är fler kvinnor än män som köper 3rdHand för tillfället kommer vi säkert att utvärdera detta längre fram.

Hör gärna av er om ni har frågor eller funderingar. Ni hittar en recension från bland annat babygadget i New York. Mer kommer hela tiden. Vi är alltid intresserade av goda ideer och synpunkter.

MVH
Ulf Sandström
www.3rdhand.se
0704-888418
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?