Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Weeiii
...min tvååring klagar över ont i rumpan när vi bär länge. Tror eventuellt selen (eller blöjan) skaver på benen och inte rumpan direkt.

Är det nån som har nåt tips på hur man kan göra det bekvämare? Kan man justera fininställningarn. Jag kan ju lossa axelremmarna men då tappar jag ju bärkomfort.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Har ingen manduca själv så några inställningstips har jag inte - men tvååring har jag haft, och hade det varit ngt av mina barn hade jag nog låtit det promenera en stund för egen maskin för att variera lite för barnet, men det förutsätter ju lite att man har ett barn som går ungefär år samma håll som en själv.. ;-)
Användarens profilbild
Av Weeiii
Tack för er svar!
Ja blöjan ska bort under sommaren är det tänkt, han är dock väldigt motvillig till det än så länge och han har inte riktigt fyllt 2 än så tänker inte stressa fram det.
Gå själv gör han oftast och mest vilar trötta ben, men är vi på resa eller i stora folksamlingar och jag måste ha fokus på annat så vill jag inte alltid släppa ner honom och det är oftast då vi har problem. Eller om han sover länge i den. Men får försöka hitta tid att släppa ner honom emellanåt helt enkelt.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?