Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mammatillE
Vilken vävd sjal tycker ni är bäst? Varför? :wink:

Behöver kanske en till för min didymos är nog lite kort upptäckte jag. Så om E växer i högre takt än jag krymper, det är ju rätt troligt, så behöver vi nog en något längre vävd sjal än vi har nu.. :roll: Funderar på att köpa en ny alltså. Men har dålig koll på märken, funktioner etc..
En sommarsjal har vi så den måste inte tvunget vara jättetunn..

(Den där sjal- :twisted: som nån varnade mig för verkar riktigt farlig.. :P :roll: )
Användarens profilbild
Av Kristina
Hur lång vill du ha? Jag älskar min stork, men den är bara 4,1m, en 5-metersstork skulle nog kännas lite osmidig. Natibabyn jag har hemma är drygt 5 meter och smidig och skön att bära i, blir inte så mycket tyg heller eftersom den är smalare (tror den är 60 cm). Vill du köpa? ;)
Av sjaltokan
smaken är som baken :app:

Här gillas utan inbördes ordning: girasol, easy care, dolcino, natibaby, nyaste hopparna

Ellevill gör väldigt fina sjalar men de är för mycket struktur för min smak bärmässigt

Paiselyn var ljuvligt tunn och lättknuten men ful :hide: diamondsjalarna likaså (storchenwiege, natibaby eller katiwrap)

Bambusjalarna från lenny lamb tror jag också kan vara något, har dock aldrig burit i någon.

Mitt råd: välj den du tycker är snyggast :Hahaa:
Av mammatillE
Kristina skrev:Hur lång vill du ha? Jag älskar min stork, men den är bara 4,1m, en 5-metersstork skulle nog kännas lite osmidig. Natibabyn jag har hemma är drygt 5 meter och smidig och skön att bära i, blir inte så mycket tyg heller eftersom den är smalare (tror den är 60 cm). Vill du köpa? ;)
Åh ska fundera på det... Jo 5 meter nånting tror jag är lagom. Den vi har är typ 4,6 och det är lite kort..

Hur påverkar det knytningarna att den är smalare? Räcker den till huvudstöd?
Av mammatillE
thowida skrev:smaken är som baken :app:

Här gillas utan inbördes ordning: girasol, easy care, dolcino, natibaby, nyaste hopparna

Ellevill gör väldigt fina sjalar men de är för mycket struktur för min smak bärmässigt

Paiselyn var ljuvligt tunn och lättknuten men ful :hide: diamondsjalarna likaså (storchenwiege, natibaby eller katiwrap)

Bambusjalarna från lenny lamb tror jag också kan vara något, har dock aldrig burit i någon.

Mitt råd: välj den du tycker är snyggast :Hahaa:
Tack :)

Allt som är rosa är fint.. :roll:
Användarens profilbild
Av Kristina
mammatillE skrev:
Kristina skrev:Hur lång vill du ha? Jag älskar min stork, men den är bara 4,1m, en 5-metersstork skulle nog kännas lite osmidig. Natibabyn jag har hemma är drygt 5 meter och smidig och skön att bära i, blir inte så mycket tyg heller eftersom den är smalare (tror den är 60 cm). Vill du köpa? ;)
Åh ska fundera på det... Jo 5 meter nånting tror jag är lagom. Den vi har är typ 4,6 och det är lite kort..

Japp, den räcker till huvudstöd också. :)
Av mammatillE
Kristina skrev:
mammatillE skrev:

Japp, den räcker till huvudstöd också. :)
Va bra! Jag ska klura lite till. Tassar för fler tips också.

Finns det vävda sjalar m avsmalnande ändar?
Användarens profilbild
Av Kristina
mammatillE skrev:Finns det vävda sjalar m avsmalnande ändar?
De flesta är snedskurna tror jag. babydesigns är avsmalnande. minns inte hur det är på natibabyn.. :oops:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?