Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Hur är de att bära i, hur tjocka/tunna är de, stretchiga... :mitvit: Krymper de mycket i tvätt?
Hur mycket bambu är det i bomulls/bambublandningen?
Användarens profilbild
Av Aspasia
Tass, jag har också förälskat mig i bambu-regnbågen. Det ska vara 40% bambu och 60% bomull i bambusjalarna.
Användarens profilbild
Av Ida
Jag har en som jag köpt av Jinxan. Betula, i bomull. Tyvärr har jag inget att jämföra med eftersom det är min enda sjal. Jag tycker mycket om den för den är så snygg. Men det kanske är bättre att fråga Jinxan varför hon sålde den :lol:

Bild

Bild lånad av LennyLamb
Av Franneke
Vill också veta, den här var ju hur snygg som helst! :love:

Bild
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ok, kan berätta att jag har klämmt på en Lenny lamb i bambu nu... :twisted:
Ska se om jag kan få låna hem den några dagar i början av maj, kanske så jag får provbära lite 8)
Användarens profilbild
Av Aspasia
Jag har ju köpt en LennyLamb i bambu :D
Bild

Den är mjuk och härlig, och känns sval tycker jag. Innan första tvätten var den väldigt "blank" och lite halkig i tyget, men efter tvätt är den lite strävare. Den är väldigt bred, det är väl en smaksak om en gillar det eller inte. Den är inte lika stretchig som min Easycare-sjal, men EC är väl å andra sidan bland de stetchigaste vävda sjalarna. Tycker den avlastar bra!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?