Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av cleo
Jag vad vad du menar,min svärmor är sånt...hon tycker inte alls om min sjal,och första gången hon sag min nyfödda son i min tricotslen skrak hon rakt ut aaaaahh ser hur han ser ut!! (det betyder ,oooh stackers barn är helt ihoptryckt och kan inte andas!) pff,och sen när min kille sa en gång till hennen att Rafael (min son) tycker så mycket om att bli buren sa hon,jo men det är för att hon alltid ha honom i sjal..han menade det POSITIV inte för att klaga....
Och varje gång hon ringer och fråger var Rafel är och jag säger i sjalen börjar hon puffa i telefonen oohpfff......fortfarende?? aahahhahaha
Användarens profilbild
Av Ullegulle
hihihi.. Känner igen det där med svärmor.. ;-)
Min var lite upprörd för att jag bär på magen.
Hon menar att det är livsfarligt om man ramlar.. :?

Ja, visst men inte lika livsfarligt som det är om man bär i famnen, vad ska man då ta emot sig och barnet med? Pannan? :roll:

Men sist vi var på besök så fick hon ge sig när hon såg hur bra Sonja trivdes i Becon! :lol:
Av cleo
Ullegulle78 skrev:hihihi.. Känner igen det där med svärmor.. ;-)
Min var lite upprörd för att jag bär på magen.
Hon menar att det är livsfarligt om man ramlar.. :?

Ja, visst men inte lika livsfarligt som det är om man bär i famnen, vad ska man då ta emot sig och barnet med? Pannan? :roll:

Men sist vi var på besök så fick hon ge sig när hon såg hur bra Sonja trivdes i Becon! :lol:

Jag hoppas bara på att min svärmor kommer att acceptera de med ...en gång ..kanske med 3e barnet)))
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?