Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Majaå
mammatillE skrev:Tack snällisar för svaren! :vågen: utifrån era svar och vad jag själv läst så verkar det ju som att manduca eller beco butterfly 2 är de som passar bäst. Är det stor skillnad på hur lätt becon och manducan är att få upp på ryggen? Är becon så mycket bättre att det motiverar prisskillnaden? Kan man alltså sätta henne på ryggen redan nu?

Och vilka jättefina bilder! :heart:
Vi bar dottern på rygg i Ergo från hon var 4 månader utan insats (men det finns babyinsats även till Ergo). Visst bor du på västkusten? Om det är nära Halmstad får du gärna komma förbi och testa vår.
Av mammatillE
Mosan skrev:Jag kunde inte knyta ryggknut när min två kom i juli men jag började när han var 3-4 veckor. Det gick att lära sig även med pyttig bebis. Tog syrran till hjälp som stod bakom i början och fortsatte sedan i dubbelsängen. Kanske inte optimalt men det gick fortare æn vad jag trott att få till det. Se min avatar där är han 1 månad ungefär --->
Det låter lovande! Vilken härlig bild! :heart:
Av mammatillE
Majaå skrev:
mammatillE skrev:Tack snällisar för svaren! :vågen: utifrån era svar och vad jag själv läst så verkar det ju som att manduca eller beco butterfly 2 är de som passar bäst. Är det stor skillnad på hur lätt becon och manducan är att få upp på ryggen? Är becon så mycket bättre att det motiverar prisskillnaden? Kan man alltså sätta henne på ryggen redan nu?

Och vilka jättefina bilder! :heart:
Vi bar dottern på rygg i Ergo från hon var 4 månader utan insats (men det finns babyinsats även till Ergo). Visst bor du på västkusten? Om det är nära Halmstad får du gärna komma förbi och testa vår.
Tack snälla för frågan, men vi har beställt en beco butterfly så det behövs inte! :tumup:
Av mammatillE
thowida skrev:En ergonomisk sele borde ju vara enklast manduca eller beco är väl de som har babyinsats.

Annars en riktigt tunn sjal och med sjal är det bara öva, öva och öva igen. :lol: Knytningar som kan vara enkla att börja med är ryggsäck eller shbc :tumup:
Kollar på knytfilmer nu men förstår inte riktigt hur bebisens ben ska vara i tex omsluten ryggsäck?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?