Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SCSI
Jag råkade visst köpa en vävd sjal nyss, en naturfärgad Amazonas Carrysling.
Ska bestämma mig för om jag ska färga den grön eller orange. Eller överraska mig själv och ta nån helt annan färg?
Jag gissar att det kommer bli fler framöver, men nånstans måste man ju börja...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
che82 skrev:Visst är det jobbigt när man bara råkar köpa en sjal? 8)
Eller när man man liksom bara måste köpa en sjal... :oops:

Jag röstar för orange till att börja med - så går den att färga om till typ röd eller purpur sen om du vill variera.

...eller också kke knallgrön, så borde den gå fint att färga till nån snyggt djupturkos sen! 8)
Användarens profilbild
Av SCSI
CrazyMagpie skrev: Jag röstar för orange till att börja med - så går den att färga om till typ röd eller purpur sen om du vill variera.

...eller också kke knallgrön, så borde den gå fint att färga till nån snyggt djupturkos sen! 8)
Det borde funka hyffsat att avfärga för att färga om annars... Remol är min kompis!
Frågan är om det finns nån riktigt snygg, klart orange nyans, nån som vet? Eller knallgrön, för all del. Herdin har en limegrön som jag upplevde som lite blaskig sist jag använde den - men det är lääääänge sen - och en olivgrön som är hur snygg som helst, men kanske blir lite murrig på nåt så stort som en sjal..? Argh - beslutsångest är fan i mig mitt andranamn! :gaah:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?