Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bebile74 skrev:Hur gick det fick du få tag på de?
Nej fortfarande ingen sjal och inget svar på mail eller telefon :cry:

Återstår att följa konsumentverkets riktlinjer:
http://www.konsumentverket.se/sv/Klaga/ ... -leverans/

Inte riktigt vad jag hade tänkt använda föräldraledigheten till - jag skulle ju bära i sjal!

Varning igen för looma.se alltså, köp av någon återförsäljare istället!
Looma är i grunden ett mycket seriöst företag. Men Marika, den delägare i Looma som tog över hela Looma för några år sedan gick in i väggen efter det. Jag hjälpte då till att ordna med beställningar och annat, då vi på den tiden delade lokal med Looma. Sedan gick det bättre och Marika kom igång igen, men nu befarar jag att hon återigen inte orkar med, då det är svårt att få kontakt med henne. Så det kan nog vara lite riskabelt tyvärr att beställa därifrån i just nu, men jag kan gå i god för att det finns ingen som helst tanke på att lura någon som ligger bakom om man inte får sina varor därifrån, utan snarar en olycklig situation. Tyvärr drabbar det ju en som kund likafullt, oavsett om det är medvetet eller helt utan uppsåt det blir så här. Men för tillfället är det nog säkrast att beställa från en återförsäljare som har varorna i lager.
Tycker synd om dig!
Jag har en blå looma sino med ett litet litet hål i. Man borde kunna laga den eller sy fast en liten lapp för. Du kan få den mot porto kostnaden, pma mig om du är intresserad.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?