Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
rithelo skrev:Du är frisör va? Det var jag ocksåkvarnvik skrev:Oooh, vad skoj!!rithelo skrev:Jag läser till textilslöjdslärare på distans. vi har ca tre träffar på ca 4dagar/termin när vi är här och får lära oss nya saker, sen får vi åka hem och göra en massa saker på egen hand och så redovisar vi det nästa gång vi kommer hit.kvarnvik skrev:SBOch nu kapar jag tråden med en fråga; Konstruera mönster?Sjal är nu hämtad hos thowida, barnet är provsjalat och imorgon hoppas jag kunna konstruera mönster med bebis på ryggen
Vad går du på för kurs?
Denna kurs är bara för lärarstudenter men det finns textilkurser för andra också.
Om jag ska byta karriär nån gång så undrar jag om det inte ska bli till slöjdlärare...
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?