Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

E vill åka sjal precis jämt. Sover helst bara i sjal på dagen och ligger aldrig själv nånstans (för då blir det illvrål direkt) så hon är ju på mig eller sin pappa i sjal nästan hela tiden utom när vi vilar tillsammans i sängen/byter blöja och så nån stund i famnen. Ammar i sängen mestadels.

Men nu när det blir varmare ute börjar det bli lite svettigt för henne i sjalen (när vi bär inomhus alltså).. Hon har bara body och sockar på sig då.. Har funderat på att sänka innetemperaturen lite.. Sen blir det kanske bättre när hon inte behöver huvudstöd? Några andra tips?

Funderar också på hur hennes kropp tål det här med att bli buren så mycket.. Borde vi ha fler bärdon att alternera med så att hon får lite variation på nåt sätt? Hon är inte så pigg på att bli buren i vagga utan vill vara upprätt..
Nu är jag inte expert.
Det kanshe räcker med ett par strumpor och bar överkrop vad har ni för sjal det finns tunnare sommarsjalar som man kan ha istället. :D
Jag tror hon säger ifrån sig om hon får ont eller tycker det är obekvämt.
Bär du och njut, mina barn har bott i sjalen typ första halvåret :heart:

Ger du henne fri tillgång till bröstet så förser hon sig med vätska och det är ytterst lite fara att det blir för varmt om ni inte har extremt varmt inne men det kan ju vara skönt för dig att ha lite svalare.

Vad har du får sjal, en vävd upplevs många gånger som lite svalare än en trikåsjal.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?