Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nettelbarn
Jag har använt min sjal i en timme nu - första gången! Älskar den! Men det känns väldigt varmt där under... finns det risk att barnet blir för varmt? Eller trivs barnen när det är så varmt? Jag har en Sino Looma och har barnet direkt mot min hud.
Av missmoneypenny
I Sverige tror jag inte du behöver oroa dig för det. Jag använder min Looma Sino i Singapore, och svettiga blir vi båda två ibland men överhettad har min skatt inte blivit. Och hud-mot-hud ska vara väldigt bra för just temperaturregleringen vad jag har hört. Sen tror jag bebisarna protesterar om den har det alltför varmt. Bär på du!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Tja, barnet är ju van vid 37 grader :wink: och varmare än så blir det ju inte då man bär i sjal, även fast det kan kännas som så. Det blir ju inte 37+37 grader om man är tillsammans, utan det är ju snarare så att yt-temperaturen blir varmare än vad man är van vid.
Användarens profilbild
Av hillalilla
Välkommen till sjalarnas underbara värld! :vågen:
Min unge protesterade högljut när det blev för varmt, även när hon var alldeles ny. (I augusti. Vi kunde inte ha kläder på henne första månaden nästan.)
Hud mot hud är ju det bästa, men jag hade ofta ett tunt linne under för att inte svettas ihjäl och la ofta en frottétvättlapp under hennes kind för att hon flåsade mig mellan brösten så att svetten rann. Båda skall ju trivas.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?