Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ToveLi
Ni som ammar barnet i vävd långsjal, hur gör ni? Jag får inte till det. Axel vägrar att bäras i vaggaställning, går det att amma i sjalen i någon annan knytning?
Av sjaltokan
Du knyter lösare så han hamnar längre ner och lite på snedden fast sittande, jag tycker det är lättare när de är lite större och stadigare
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag har ammat i de flesta olika bärsjalar och bärselar och tycker just lång vävd bärsjal känns som den mest smidiga att amma i (min personliga uppfattning), knyt x-omslut och bär barnet mage mot mage, när han/hon vill amma är det bara att hissa ner till rätt höjd och låta barnet amma i upprätt sittande ställning. Sedan när barnet ammat färdigt hissar du upp honom/henne igen. :tumup:
Av Sofie
Jag gör som de andra och har knutit barnet upprätt längre ner.
Men precis i början nu m F så knöt jag ngn specialknytning som har länkats till på forumet. Då hamnade bebis i amningsställning som att jag höll med armarna, men jag behövde bara stötta ibland med en hand vid huvudet.
Ska se i kväll om jag hittar igen länken!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?