Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av KalleStripp
Vår flicka, som föddes i mars -06, blev buren (av mig. Maken försökte väl någon gång, men lyckades inte bli "biten" av sjalandet) så gott som jämt hela första året. Tillslut kunde hon inte somna utan att jag bar henne fram och tillbaka fram och tillbaka. Det blev för jobbigt och ännu värre för min man de kvällar och sova-middags-stunder som han var tvungen att lägga henne. Nej, för att ändra på det så fick jag allt lägga undan sjalen ett tag. Nu blir det liksom inte av att jag tar fram den igen -hon går ju så bra... :blahblah:
Men, oj, jag har kommit på mig själv att jag faktiskt saknar det. Och storebror, som är 3 1/2 skulle nog bli jätteglad om han fick sjala lite. Han är så mammig och kramig av sig. I morgon får jag nog leta reda på min gamla goa sjal igen!!!

Förresten, kan hans mammighet och "bääääär mig!!!" bero på att han inte blev sjalad när han var liten (då hade jag inte hittat hit än) men att lillasyster blev buren så mycket? Eller drar jag lite för stora växlar nu?
Av anna m
Mina tjejer valde att sova i säng för en månad sedan och det kändes bra att det var deras val. JAg har sjalat en gång sen dess - nä, två. Det kommer perioder som jag kommer att bära igen. Och säkert du också.
Men din 3,5-åring, bar du inte honom alls? Inte i famnen? Min femåring är buren men inte sjalad. Honom bar jag nog mer än tjejerna.
Användarens profilbild
Av Clärchen
KalleStripp skrev:
Förresten, kan hans mammighet och "bääääär mig!!!" bero på att han inte blev sjalad när han var liten (då hade jag inte hittat hit än) men att lillasyster blev buren så mycket? Eller drar jag lite för stora växlar nu?
Tror det är personlighet. Jag har alltid burit E när han velat och han är fortfarande mammig och säger till om att han vill bli buren.
Av KalleStripp
anna m skrev:Men din 3,5-åring, bar du inte honom alls? Inte i famnen?
Jo, det är klart att jag bar honom i famnen. Och i BB-sele :oops: Fast jag visste ju inte bättre då...!

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?