Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
Beckah82 skrev:
sirisirius skrev:Ser ju jättebekvämt ut! :shock: Tillverkan hade inte råd att göra liiite bredare axelband?
Fatta hur dyr den hade blivit då :-D
:duh: Det har du ju rätt i!! :lol:
Av eamane
fantasiflicka skrev:
Tyche skrev:
eamane skrev:Ser besvärligt ut att behöva bära både barn och sele på armen?
Men selen fungerar ju som en livlina fall hon skulle tappa barnet, så faller det inte på marken 8)
jaa, inte dumt faktiskt! :lol: 8)
det är ju för tusan BÄTTRE än sjal! :shock: 8)
Hehe, det tänkte jag ju inte på :P :lol:
Av Elisa
Om hon böjer sig lite framåt så blir det en jätterolig gunga för barnet. :D
Användarens profilbild
Av Beckah82
Den stora frågan är om hon lyfter barnet för att det gör ont i axlarna eller om det är för att det är jobbigt att knäa honom i magen hela tiden då han hänger nere vid knäskålarna?

Hehehe
Av Enid
Tyche skrev:
eamane skrev:Ser besvärligt ut att behöva bära både barn och sele på armen?
Men selen fungerar ju som en livlina fall hon skulle tappa barnet, så faller det inte på marken 8)

Ja, det kan hon kanske behöva. Jag fick igår höra av min skvallergalna syster att Brittan faktiskt tappat ett av barnen som gjort illa sig ordentligt för inte så länge sedan då hon blev jagad av paparazzi :shock: !!
Användarens profilbild
Av lillvilda
:rofl: ja både jag å sambon fick oss ett gott skratt. Men vad långt ner barnet sitter sa sambon, kliade sig huvudet å konstaterade att de kanske gör de en sånna selar.

haha ja tur hon har selen annars skulle hon ju behöva bära ungen på armen :wink:
Såg grymt obekvämt ut men som sagt den var ju trendig så att den ska vara funktionell oxå är nog för mycket begärt :lol:

Vore kanske nått att göra mei taier i sånt tyg, trendigt OCH funktionellt inte illa.
Användarens profilbild
Av lillvilda
*ASG* :rofl: jag har verkligen fått mig ett gott skratt ikväll. ni är för roliga! hahaha... ja det är väll synd om oss som inte har råd med sånan fina grejer utan får ha nån otrendig trasa. Men men man kan väll få drömma om en sån fin gucci sele :wink:
Användarens profilbild
Av Siania
Oj, vet inte om jag ska göra :tumsup: för Britney, hon bär ju trots allt sitt barn eller om jag bara ska tycka att hon är :duh: som inte förstår att det finns bättre sätt ATT bära. Mest av allt vill jag bara :rofl: för att det ser så urbota knäppt ut men kan inte låta bli att :cry: för lite synd är det ju om både Britney och barn. Sedan blir jag också :hopmad: eftersom det finns så många som bara vill tjäna massor med pengar på en värdelös produkt.
Användarens profilbild
Av emelie
blev två :roll:
Senast redigerad av emelie den lör sep 15, 2007 14:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av emelie
:cry:

jag tycker så synd om Britney.
Misstänker att hon måste ha fått världens förlossningsdepression efter andra barnet men ingen hjälp (bara hån).

Hon kan få komma hem till mig, så kan vi lyssna på hennes första skivor (som är bra. Sådeså. :P ) och äta popcorn o titta på dålig film o så kan hon få prova lite sjalar också.
Hem till mig hittar garanterat inga elakingar till paparazzi eller sensationsjournalister.
De ska lämna Britney ifred! :evil:

och någon borde stämma Gucci för förslitningskador i axlar, nacke o rygg. :roll: :twisted:
Användarens profilbild
Av schmut
men ser ni inte att hon fotar den? jag tror hon kommer lägga upp bilden på amerikanska motsvarigheten till sjalbarn - I shaved my hair....and all I got was this lousy baby-carrier from Gucci

....för jag gillar Britney och tror hon har mer tongue in cheek än man skulle kunna tro :roll:
Användarens profilbild
Av kidA
Haha... han hänger ju nere på låren på henne ju! Stackars barnet lär ju bli knät varje gång hon tar ett steg :lol:
Användarens profilbild
Av Ellynil
Elisa skrev:Om hon böjer sig lite framåt så blir det en jätterolig gunga för barnet. :D
:rofl:
Användarens profilbild
Av sacha42
ja den såg ju inte så bekväm ut men det är ju bra att de bär i allafall :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?