Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anva
Var på Öf idag och de vet att jag älskar sjalar. Hade en liten visning där för en mamma som ville köpa sjal till sin son. Och idag ville de jag skulle visa för mammor med 0-6 månaders. Så 9 december ska jag visa sjalar. Och nu blev jag NERVÖS och känder det som jag tappat all min kunskap om sjalar.

Kan ni inte tipsa min om bra info. och gärna nått som är lite uppbackat man vet ju aldrig.
Av Franneke
Didymos har samlat en hel del information och forskning kring bärande på sin sida, både den tyska (ifall du kan) och den engelska www.didymos.com.

Är det nåt specifikt du annars vill backa upp objektivt?

Sedan tror jag att du klarar det galant, har man sjalat så vet man mycket och jag tror det räcker att du förmedlar hur bra barn(en) och du mått av att sjala. :tumup:

(Vilken förskola ska du vara på förresten? Roligt att de är så positiva!)
Användarens profilbild
Av Anva
Franneke skrev:Didymos har samlat en hel del information och forskning kring bärande på sin sida, både den tyska (ifall du kan) och den engelska http://www.didymos.com.

Är det nåt specifikt du annars vill backa upp objektivt?

Sedan tror jag att du klarar det galant, har man sjalat så vet man mycket och jag tror det räcker att du förmedlar hur bra barn(en) och du mått av att sjala. :tumup:

(Vilken förskola ska du vara på förresten? Roligt att de är så positiva!)
Jag ska vara i Gottsunda på treklangen. Känner dem sedan äldsta dottern var nyfödd så det är som att komma hem när man kommer dit.
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
Det kommer säkert gå bra :tumup:
Jag visade sjalar på en ÖF här och det var jättekul men nervöst innan då jag aldrig varit där förut. Jag hade iof med mig en kompis som visade sjalarna tillsammans med mig, kanske det kan vara en idé?
Användarens profilbild
Av Ingrid
Jag har ett faktablad som jag tog fram för ett par år sedan, när jag höll föredrag för barnmorskorna här i Västmanland på en av deras träffar. Där finns även lite källhänvisningar till forskning m.m. Den är ganska enkel ändå. Om du vill kan jag maila över den till dig, om du pm:ar mig.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?