Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bello
:D
Blev lite glad idag när jag var på stan.
I en affär kom en mamma fram och frågade hur jag knutit (ryggsäck), vad jag förstod så hade hon en trikåsjal och en meitai, men var lite nyfiken på annan sjal och hur denna var knuten, såååå.....

Jag slängde av mig A, och gjorde ett litet demo knyt ....och så tipsade jag ju om SB såklart 8)

Vi får väl se om hon vågar sig hit :wink:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag har också gjort något liknande.

Jag sprang på en mamma på Willys som bar runt på en 9-månaders på höften & samtidigt försökte manövrera en full kundvagn med att packa upp på kassabandet och jag hade hamnat direkt bakom henne i kassan och vi började prata lite.
Så alldeles bakom kassorna plockade jag av mig Ergon med M i och sen demonstrarade hur den funkade och hur man kunde använda den på både magen, ryggen & höften. Sen satte jag ner M i hennes kundvagn :roll: och lät henne testa själv med hennes 8-9-månaders. Tipsade också om sjalbarn och sa att det där finns länkar till olika försäljare 8) VEt inte om hon dykt upp här
Användarens profilbild
Av Bello
Delfinen_78 skrev:Jag har också gjort något liknande.

Jag sprang på en mamma på Willys som bar runt på en 9-månaders på höften & samtidigt försökte manövrera en full kundvagn med att packa upp på kassabandet och jag hade hamnat direkt bakom henne i kassan och vi började prata lite.
Så alldeles bakom kassorna plockade jag av mig Ergon med M i och sen demonstrarade hur den funkade och hur man kunde använda den på både magen, ryggen & höften. Sen satte jag ner M i hennes kundvagn :roll: och lät henne testa själv med hennes 8-9-månaders. Tipsade också om sjalbarn och sa att det där finns länkar till olika försäljare 8) VEt inte om hon dykt upp här
:) Visst är det kul!!!!!
Användarens profilbild
Av Bello
:D :D
Hä hä, man kanske skulle samlas och "råka " ha demo mitt på torget någon gång, undrar hur många som skulle stanna? 8)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Bello skrev::D :D
Hä hä, man kanske skulle samlas och "råka " ha demo mitt på torget någon gång, undrar hur många som skulle stanna? 8)
haha inte så dum idé! klart om några redan står o tittar kommer ju garanterat fler att komma =)
Användarens profilbild
Av bright
Bello skrev::D :D
Bra idé!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?