Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Gäst
Lill* var gnällig och jag höll på med annat och kunde inte ha sjal just då så jag sa till sambon att nu var det väl ändå dags att prova sjalen. Han muttrade om att det var då första och sista gången - han gav med sig! Tyvärr så var h*n inte riktigt nöjd med det utan ville äta. Men gubben bar i sjal! :loving: Tänk bara ifall lill* hade somnat. Nu ska jag bara försöka få honom att bära flera gånger, det var ju inte så farligt första gången.

Att jag skriver här beror på att jag lovade att inte säga det till någon. Men jag måste ju bara få berätta det, om än anonymt. :wink:
Användarens profilbild
Av Elsa
Vad roligt! :D :tumup:
Användarens profilbild
Av Totte
HÄRLIGT!!

Hoppas han vill testa igen iallafall :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Roligt att din man vill bära i sjal, men tråkigt att du inte får berätta!

Tyvärr kan jag inte se att det är ett skäl som är tillräckligt "personligt" för att tråden ska ligga under "Anonyma inlägg". Vi moderatorer ser gärna att denna del av forumet sparas till mer allvarliga saker - se gärna över reglerna i den klistrade tråden under "Anonyma"-forumet.

MVH Kajsa, moderator (som också flyttar tråden till BäraBarn)
Av eamane
Toppen!!
Användarens profilbild
Av Lile
:tumsup:
Vänta bara, snart är han fast, bara för att det är så mysigt att sjala :loving:
Användarens profilbild
Av vovvemor
sm7vkx skrev:Visa honom denna presentation så ser han att han inte är ensam.
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=60744

Då kommer han säker att bära fler gånger i sjal.
Ja, ensam är han definitivt inte, hälsa honom att pappan här hemma har med sig barnen på innebandyträningarna (är tränare) titt som tätt i sjal eller sele samt självklart bär flera gånger om dagen i vanliga fall också. Många beundrande blickar och kommentarer får han dessutom. :wink:
Användarens profilbild
Av 4ungar
:vågen:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?