Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Man måste ju helt klart skaffa sig en varm och go höst/vintersjal. Har en easy nu som jag älskar! Men skulle vilja ha en som är annu stadigare. Har testat en stork, som visserligen kändes riktigt stadig, men ganska otymplig. Fick inte riktigt till den bra, men det kanske bara är o öva? Har även provknutit en Didymos som var mycket lättare att knyta men som inte kändes riktigt lika stadig som storken (mer som easyn). Sen funderar jag oxå på en hoppediz, fast nån sån har jag inte provat än..

Det jag menar är alltså att ni ska komma med kloka förslag och hjälpa mig att välja!
Användarens profilbild
Av Isanna
Didy didy didy säger jag! Stadiga, lättknutna och sköna. Hopparna tycker jag är lite för tjocka för att jag ska gilla dom. Storkarna gillar jag inte alls.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hoppedizen tycker jag är ordentligt stadig. Men om du tyckte att storken var otymplig så är nog hoppen snäppet "värre" tycker jag då.
Didy har jag inte gillat innan men nu är jag vrålkär i min indio och den tycker jag är ordentligt stadig faktist. Easyn har ju lite mera giv än de andra vävda sjalarna så kan nog hålla med om att den inte känns lika stadig.
Men jag skulle nog rösta för en didymos.
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag tycker hoppediz är otymplig så jag hade nog inte valt det. Kommer snart få hem en sjal som många verkar tycka är lättknuten mjuk men otroligt stadig, (didymos indio med hampa) jag kan återkomma när jag testat för att kunna ge en jämförelse med mina andra sjalar. Själv är jag förtjust i wellen, mjuk sträv, gosig och stadig. Väldig lättknuten tycker jag att mina har blivit så jag rekomenderar i nuläget den framför de randiga didymosarna och indiosarna jag har.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag skulel säga stork ändå. De randiga är smidigare än leosarna, och de blir riktigt mjuka och gosiga när man har använt dem ett tag. Jag gillar inte fållarna på didy och fickorna i änden på hoppisarna så det måste bli en stork. Eller en bebina, min regnbåge är underbar! :love:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Mary_Cherry skrev:Jag skulel säga stork ändå. De randiga är smidigare än leosarna, och de blir riktigt mjuka och gosiga när man har använt dem ett tag. Jag gillar inte fållarna på didy och fickorna i änden på hoppisarna så det måste bli en stork. Eller en bebina, min regnbåge är underbar! :love:
det är ju det att jag är ltie kär i stork anna (väldigt passande*L*) så jag skulle vilja att den var bäst =) men som sagt fick jag itne till den så bra...
men bebinan, den är inte så tjock va? känns inte som om den blir så stadis.. fast jag trivsd ju med didyn med, det lilla jag burit i den *suck vad jobbigt* 8)
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
MammaTillFelicia skrev:
Mary_Cherry skrev:Jag skulel säga stork ändå. De randiga är smidigare än leosarna, och de blir riktigt mjuka och gosiga när man har använt dem ett tag. Jag gillar inte fållarna på didy och fickorna i änden på hoppisarna så det måste bli en stork. Eller en bebina, min regnbåge är underbar! :love:
det är ju det att jag är ltie kär i stork anna (väldigt passande*L*) så jag skulle vilja att den var bäst =) men som sagt fick jag itne till den så bra...
men bebinan, den är inte så tjock va? känns inte som om den blir så stadis.. fast jag trivsd ju med didyn med, det lilla jag burit i den *suck vad jobbigt* 8)
Jag hade en Anna förut, det var min första vävda sjal, om man inte räknar gauzen, den var jättemjuk och gosig. Är det ingen som har en ingosad Stork du kan känna på? Angelica har väl en Ulli, Emma också. Min randiga Bebina är tjockare än bebina stjärntecken, du kan ju prova den om vi lyckas komma på samma träff nån gång. :D
Användarens profilbild
Av Helena
De randiga didysarna är stadigare än de jaquardvävda. Vet inte vilken du känt på. Tyvärr måste jag säga att jag tyckte att mina indio-sjalar inte kändes så stadiga när Saga började bli mer rörlig och ostyrig i sjalen.

Lars och Björn, de naturfärgade, är stadiga, men ändå lite stretchigare och skönare än de vanliga randiga didysarna, som jag ibland tycker är lite för ostretchiga på något vis.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Helena skrev:De randiga didysarna är stadigare än de jaquardvävda. Vet inte vilken du känt på. Tyvärr måste jag säga att jag tyckte att mina indio-sjalar inte kändes så stadiga när Saga började bli mer rörlig och ostyrig i sjalen.

Lars och Björn, de naturfärgade, är stadiga, men ändå lite stretchigare och skönare än de vanliga randiga didysarna, som jag ibland tycker är lite för ostretchiga på något vis.
det är en randig didy (iris), mjuk o go är den ju.. hmm måste nog känna mer på storken, ör jag tyckte den kändes bätte just för att den inte strechade så myck, medan jag tycker att didyn gör det? men det kanske är olika mellan sjalarna med!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?