Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
Är det vanligt att små spädisar inte tycker om att somna i sjal/sele?
När Lowe var liten har jag nåt svagt minne av att man fick gå ut, och gå jättefort och sjunga "vi gå över daggstänkta berg" i takt om han inte somnat redan. Men annars somnade han så sött vad jag minns det som om inte jättesnabbt så efter en stund.
Ture är annorlunda, han verkar inte gilla vagn nåt vidare (fast jag har aldrig provat utomhus så jag ska inte säga säkert) och hittills har han aldrig somnat i sjalen eller ergon! Om jag ammar somnar han så det blir en hel del ammande i mina bärdon för att han ska kunna somna :roll:

läses med en gnutta ironi:
:arrow: Jag trodde i min enfald att folk ljög när de sa att "mitt barn trivdes inte i sjal". Inte kunde det finnas barn som inte gillade att bli burna?

En knäpp på näsan är jag värd, för det verkar som jag fått en son som inte gillar att bäras. Om han inte får amma samtidigt dvs.

Finns det fler med samma erfarenheter? Lär de sej somna i sjal efter några månader eller så? Snälla säg att det finns hopp, jag är lite besviken... :oops:
Användarens profilbild
Av Gullan
Syskonbarnet gillar inte sjalen nåt vidare... Men min D sov från början i sjal och endast i sjal... lade man ner henne vaknade hon :( Om man ammade henne i soffan kunde det gå att smyga henne ner i vagnen och hon kunde fortsätta sova där. Hon har nästan aldrig somnat på vagnpromenad - det var en kortare period just innan hon lärde sig sitta själv :roll:

Var det du som köpte hängmattan av mig? Fungerar den, då?
Av belinda
Gullan skrev: Var det du som köpte hängmattan av mig? Fungerar den, då?
du minns rätt det var jag :D
det är ju så knasigt att vi monterade ner spjälsängen redan innan Ture föddes pga platsbrist/han skulle ju ändå samsova, så den är inte ens testad :shock: har inte kommit på nåt annat bra ställe att hänga den på heller :hmm:
Av Aelia
Han bara väntar på den rätta Moby, sen ska han sova i sjalen ska du se :wink:
Av belinda
Aelia skrev:Han bara väntar på den rätta Moby, sen ska han sova i sjalen ska du se :wink:
:lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av 4ungar
belinda skrev:
Aelia skrev:Han bara väntar på den rätta Moby, sen ska han sova i sjalen ska du se :wink:
:lol: :lol: :lol:
japp o det är min moby som du redan nobbat :wink:
Användarens profilbild
Av SannaM
Det bästa tips jag fick om hur det var att ha barn är att allt går över (sover de bra går det över sover de dåligt går det över osv. Just nu vill palten inte sova i sjalen. Min gissning är att om tre veckor vill han plötsligt sova i sjalen hela tiden...
Av belinda
SannaM, det var en bra beskrivning av hur barn är faktiskt! ska jag lägga på minnet.
Fast grejen är inte att han inte kan sova i sjal, det gör han gärna, problemet (som jag ser det ) är att han inte kan somna i sjal! Som det är nu låter han sej enbart ammas till sömns :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?