- tor okt 14, 2010 02:10
Jag jobbade igår som modell på en mässa här i stan och som betalning får jag en Pikkolo sele (från Catbird). De kommer ut med nya färger i december och jag hade tänkt vänta tills dess med att välja vilken sele jag vill ha. Men vilken vill jag ha
? Jag kan välja mellan brun eller svart sele (midjeband, baksida, axelband och sidorna är i en färg - brun eller svart). Den bruna har en panel med rosa blommor på vitaktig botten (heter am-någonting). Den har jag inte sett uppsydd än. Den svarta finns i två olika varianter, en med panel med vit botten och gröna ginko biloba blad på (heter ginko) och en med svart botten och rosa och blå blommor på (heter pascall). Den sista påminner lite om Beco carnival (tror jag det är) i färgställningen.
Maken kan tänka sig bära i ginkoselen. Jag vill nog helst ha den andra svarta eller den bruna. Svårt val detta. Vad skulle du valt?

Maken kan tänka sig bära i ginkoselen. Jag vill nog helst ha den andra svarta eller den bruna. Svårt val detta. Vad skulle du valt?