- lör sep 08, 2007 23:26
Jag måste bara berätta! 
Jag har inte burit Lowe i sjal på snart 1 år. I våras åkte han sele, under sommaren blev det bara bärpåse i korta stunder. Nu på sistone har det inte blivit någonting alls pga bebis i magen
Hursom helst; i dag bestämde jag mig för att sortera mina sjalar och lägga dem på ett och samma ställe
(i stället som för nu, lite här och var
) Sagt och gjort, alla slängdes på sängen. När Lowe fick syn på Inkan som var vår senaste favoritsjal så tog han upp den och hängde den över mina axlar och ville bli buren
. (Det händer väldigt sällan att han själv visar att han vill bli upplyft, han har för mycket spring i benen
) Så det var ju inget annat att göra än att knyta upp honom
Och det var så mysigt... och gosigt.... och underbart
. Jag har inte förstått förrän nu hur viktigt det var både för honom och mig med "mys-bärandet". Numer ligger Inkan överst i sjalhögen så att den snabbt ska kunna användas 

Jag har inte burit Lowe i sjal på snart 1 år. I våras åkte han sele, under sommaren blev det bara bärpåse i korta stunder. Nu på sistone har det inte blivit någonting alls pga bebis i magen

Hursom helst; i dag bestämde jag mig för att sortera mina sjalar och lägga dem på ett och samma ställe

Mamma till stora L 0507 & lilla L 0801