Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Karrow
Går det att bära en 2 åring på 12 kg i en tricot slen? Eller ska man satsa på en ny sjal? Vilken sort? Hur har ni som har 2 barn som vill bäras gjort? Jag har en dotter på 2 år och en på 2 mån och jag vill bära båda, hur göra?
Användarens profilbild
Av mari_tres
12 kg i en tricotslen är nog lite mycket, satsa på en vävd sjal eller en sele istället tycker jag. Då har du bebisen på magen och tvååringen på ryggen :tumup:

Jag har samma åldersskillnad mellan mina och jag gjorde så. Väljer du sjal/sjal så är det enklast att knyta på sig trikåsjalen, sätt upp tvååringen på ryggen i vävda sjalen och stoppa sedan ner bebisen i trikån.
Sjal/sele är enklare att göra i vilken ordning man vill.
Användarens profilbild
Av June
Jag har kört sjal på magen och sele på ryggen. Skulle rekommendera en vävd sjal eller sele till tvååringen och trikåsjal eller vävd sjal till den lilla.
Användarens profilbild
Av idun83
June skrev:Jag har kört sjal på magen och sele på ryggen. Skulle rekommendera en vävd sjal eller sele till tvååringen och trikåsjal eller vävd sjal till den lilla.
:iagree:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?