Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska jag göra med min didy iris - slakta, sälja eller spara

Slakta och sy en snygg sjal-tai
3
38%
Sälja och köpa något annat roligt
4
50%
Spara till framtida behov
1
13%
Av suramin
Jag har en didy iris som bara ligger och aldrig blir använd här hemma. Den är mjuk och go, men jag orkar inte knyta sjal längre. Jag har en sjaltai av en stork anna som jag väljer varje gång för jag tycker det är mindre krångel och dessutom bekvämare. Irisen har legat på bytes ett tag, men jag har inte fått napp där.

Jag är lite sugen på att slakta den och sy en till sjal-tai, men samtidigt känns den alldeles för fin för att sätta saxen i. Å andra sidan känns det dumt att den ligger i garderoben. Vad göra :hmm: ? Vad tycker ni?
Användarens profilbild
Av november
jag kanske vill köpa den!! jag sålde min iris för länge sen och har ångrat det ända sen dess............................. vad vill du ha för den?
Av suramin
nickedockan skrev:jag kanske vill köpa den!! jag sålde min iris för länge sen och har ångrat det ända sen dess............................. vad vill du ha för den?
Jag vet ju inte ens om jag vill sälja den :oops:.

F*n vad svårt och oerhört nördigt att ett tygstycke kan orsaka sådan vånda. :roll: åt mig själv.
Användarens profilbild
Av november
suramin skrev:
nickedockan skrev:jag kanske vill köpa den!! jag sålde min iris för länge sen och har ångrat det ända sen dess............................. vad vill du ha för den?
Jag vet ju inte ens om jag vill sälja den :oops:.

F*n vad svårt och oerhört nördigt att ett tygstycke kan orsaka sådan vånda. :roll: åt mig själv.

:lol: hör av dig om du vill sälja! :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?