Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Emma_oh skrev:vi har också både och men jag skulle gärna ha en sjalbarns-knapp eller dekal eller liknande på vagnen Bild
"min andra vagn är en manduca" :wink:

:D
Har både vagnar, sjalar o selar :D När D var liten använde jag nästan uteslutande sjal när vi var iväg o här hemma. När han blev lite större sov han en del i vagn här ute när jag var hos djuren. Nu sitter han gärna i vagnen o tittar på djuren när jag är där, men vill även ut o springa bland dem. Nu har jag oftast sele med när vi är iväg, möjligtvis vagn med (för att packa i). (Var på loppis i helgen o köpte på mig en hel del böcker/pocket o det blev tungt, rätt som det var så såg jag en sulky m en lapp 30 kr på, kunde det stämma? Jo det stämde!Den gick inte att fälla ihop sa hon som sålde den o var jättesmutsig= den köpte jag för att köra mina böcker i :D D satt i patapumen på ryggen o mös!

(lite OT: Sulkyn går visst att fälla ihop, bara man tog upp fotstödet o blev jättefin när jag tvättat den. En brio var det dessutom!)
Av mulle_80
köpte en barnvagn till T när han föddes.
har typ bara använt den till T förra sommaren då jag ville prova använda vagn
för jag inte hade
någon lust att alltid vara jätte svettig av att bära.

nu när det har blivit en liten syster o T fortfarande är väldigt liten får en åka vagn o en bäras.
vi har inte köpt någon syskonvagn för vi har inte plats för den hemma, inte i bilen o i affärer vill jag inte ens veta hur jobbigt det måste vara att gå med syskon vagn.

ibland bär jag båda samtidigt men helt ärligt jag tycker det blir för tungt :oops:

så här används både vagn o sjal om jag är själv (annars bär vi ju varsin :vågen: )
innan lilla syster så använde vi bärdon till säkert 95% av alla ärenden. men
jag hade nog inte velat vara helt utan vagn
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag köpte en sulky nu i sommar för det är inte lika mysigt att bära en nästan-2-åring när det är 34grader varmt! Annars använder jag inte vagn, jag tycker att den är för krånglig att släpa på... Lilla L sitter i selen på ryggen och jag har en handväska/midjeväska till sakerna.
Användarens profilbild
Av KaIi
Jag har inte så mycket att välja på om jag inte vill bära både 2 åringen och min 3 månaders i sjal samtidigt och bryta ryggen av mig. :hmm:
Alltså, jag bär konstant och ständigt en av ungarna i sjalen känns det som men ska jag gå ut med hunden eller handla så blir det Livia i sjalen och Draken i sulkyn.
Funkar fint! :tumup:
Användarens profilbild
Av tinaw
Tassar tråden. Jag skaffade en liten enkel sittvagn när trean föddes, ettan gick själv, tvåan i vagnen (för att hon var smitningsbenägen :mrgreen: ) och trean på ryggen. Jag har inget agg mot vagnar rent generellt, jag trivs inte med dem själv bara, i synnerhet inte syskonvagnar. Nu har vi en cykelvagn för två barn som också går att använda som vagn, det händer att jag gör det, men i så fall mer för att jag måste, och för att de är rätt stora/tunga nu (yngsta är tre).
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag gillar vagnen även om jag knappt använde den ;) Nu använder jag den desto mer när han är 5 år ;) (eller han är ju nästan 6 år..) Men just när man ska ut och gå för att motionera eller ska gå till affären eller om dom tycker om att sova i den ute. Jag har haft båda delarna.. ett barn som inte kunde somna utan att man sövde henne i vagnen o ett som bara kunde somna inne i egen (?!) säng.. Men den är bra att ha, det jag däremot inte skulle göra vore att köpa en vagn för flera tusen.. en beg billig dög gott för mig.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?