Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av keah
En Looma Ringo Blåsippa
En Looma Sino Fjällnejlika
En Beco 4th Metropolis

Alla inköpta begagnade, vilket jag är löjligt nöjd med. :mrgreen:
Så nu när jag har en hyfsad grund är det bara sjalbarnet som fattas. *trummar otåligt med fingrarna på tangentbordet och spanar ner mot räknaren i signaturen* :-)

Ja, och så kanske lite övning och instuderande av hur man ska använda de olika bärdonen på bästa sätt. 8) Det är här mitt tålamod riskerar att tryta om jag inte får till det snabbt nog. Tur att SB finns så man kan ställa dumma frågor och få kontakt med folk som kan visa hur man gör! :vågen:
Användarens profilbild
Av keah
thowida skrev: :vågen:

Även om jag hoppas att bebisen stannar i allafall 5 veckor till i magen :wink:
Jo, det är klart, det gör ju jag också egentligen. :-) Fast veckorna skulle kunna få gå lite snabbare tycker jag.
Det är bara att höra av dig om du behöver knyt-konsultation. Det är tusen gånger lättare att se nån annan knyta ( på herr keah, t e x). Framför allt någon som vet att det ska vara mycket hårdare än man tror och att sjalbarnet inte går sönder!!
Användarens profilbild
Av keah
Catti36 skrev:Det är bara att höra av dig om du behöver knyt-konsultation. Det är tusen gånger lättare att se nån annan knyta ( på herr keah, t e x). Framför allt någon som vet att det ska vara mycket hårdare än man tror och att sjalbarnet inte går sönder!!
Om inte förr så kan vi ju ta någon knyt-session när vi bjuder över er på fika för att beundra vårt fixade kök. ;-)
Användarens profilbild
Av Mosan
Härligt!
Användarens profilbild
Av MuuM
:vågen: Du hittar ju hit om du har lust att åka runt och få sjalhjälp. ;-)
Användarens profilbild
Av keah
MuuM skrev::vågen: Du hittar ju hit om du har lust att åka runt och få sjalhjälp. ;-)
Jepp, det var inte så svårt trots att jag inte tog den vägen som Eniro tyckte att jag skulle ta. :-)
Användarens profilbild
Av keah
sarahlc skrev:vad härligt att redan känna den starka längtan och otåligheten, ändå! :loving: :vågen:
Ja, faktiskt. För några månader sedan när jag läste längtansdrypande inlägg kändes det inte alls som att jag själv skulle kunna sälla mig till den skaran, men nu är jag nog här ändå. :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?