Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Kan ni hjälpa mig? Nu börjar vår sem och jag måste hitta något som funkar för min man att bära vår 2,5 mån son i. Han gillar inte sjal, har testat både sinom och MaM, kanske beror det på att han har en del mage :) Mina funderingar är bb-tai för där finns insats för spädis eller beco butterfly... Vad tror ni??? Letar efter något som känns mindre instängt men måste ge det stöd liten behöver då han bor i sjalen dagtid...
Jag har bara burit en sådan liten i trikåsjal, men både bb-tai, beco butterfly och manduca är från nyfödd så någon av dem tror jag skulle funka även för din man. Gillar han att knyta eller vill han hellre ha spännen? Jag tyckte att bb-taien var skön att bära i, men huvudstödet funkade tyvärr inte så bra. Vet dock inte om det kommer ha någon större betydelse för ett så litet barn. Becon tyckte jag fungerade bra för min sju månaders, bättre huvudstöd än bb-taien, men inte lika bra som manducan. Manduca tycker jag är skönast, skillnaden mellan becon och manducan är att du kan ta på selen först och sedan sätta i barnet och på så vis kan man byta bärare. Om du har nära till någon som säljer sjalar och selar eller någon sjalambassör kan ni pröva det, annars skulle jag föreslå en sjalträff.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?