Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sofin
Alltså jag hade ju inte planerat att köpa någon trikåsjal till lilla bebisen i magen men jag "råkade" ju surfa lite ändå och snubblade över dessa:

http://www.etsy.com/shop/loveyduds :app: :Hahaa: :heart:

Kunde helt enkelt inte hålla mig, de var ju så fina så jag höll på att smälla av! Så jag klickade hem denna fina, 73 dollar gick kalaset på men det är ju typ bara 550 kronor eller nåt och jag håller tummarna för att jag slipper tullavgift i alla fall.

Bild

Visst är den helt underbar :D
Användarens profilbild
Av sofin
Den kom med posten idag, tullfri och helt underbar :D :app: :heart: Den är jättetunn och suppermjuk och lite sådär lagom stretchig. Jag hoppas nu för allt i världen att lillbebisen som kommer i sommar tycker om att åka sjal. Sonen (2 år) började typ grina när jag frågade om han ville åka med :?

Men när jag då gick och hämtade en av hans dockor och stoppade i blev han superavundsjuk och ville ha en egen sjal. Kanske får ta och tillverka en liten till honom ifall han blir avis i sommar. Hihi..
Användarens profilbild
Av sofin
Måste bara uppdatera här med en bild på lilla Minna i Lovey Duds sjalen. Både hon och jag älskar den och den har varit kanon nu när det varit så rackarns varmt. Titta vad gosigt vi har det!
Bild
Senast redigerad av sofin den tor aug 19, 2010 23:05, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av puppan
:loving:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?