Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av loppatoppa
Ska få hjälpa till att sjala liten bebis :loving:
Min kompis som fick för ett par veckor sedan ringde nu i veckan o undrade om jag hade kvar min sjal (hon vet inte hur många jag har :D ), så nu ska hon få låna min "gås" o prova. Har ju tyvärr ingen trikå, men det går säkert bra ändå, eller hur!
Användarens profilbild
Av loppatoppa
o idag när jag var på loppis så hittade jag en hallonröd tricotslen som de ville ha 200 kr för, men de fick 186 kr (för det var vad jag hade kvar). Knappt använd enligt dem o i orginalkartongen, dock ej ngr instruktioner. :D
Användarens profilbild
Av loppatoppa
fjällrävsmamma skrev:hurra för loppisfynd :tumup:

NU kommer det definitivt gå hur bra som helst :vågen: :vågen:

Loppisfynd är toppen :D Har provat att sjala lillkillen här, fast jag tycker nog han är lite stor för just den sjalen! Nu ska den tvättas innan vi provar m liten pyttebebis :loving:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Nu har jag fått sjala en liten 3-veckors bebis :loving: Mys på hög nivå!
Mamman provat både tricotslen o min "gås". Hon tyckte det kändes bäst m gåsen så nu är den där :D
Användarens profilbild
Av Annika E
:heart: :heart: :heart: Gåsen är min favvo till pyttebebisar, jag tar oftast den istället för trikåsjalen. :heart:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Annika E skrev::heart: :heart: :heart: Gåsen är min favvo till pyttebebisar, jag tar oftast den istället för trikåsjalen. :heart:
Jag tycker nog som du :D Är så mycket o tjockt tyg iaf i tricotslen-sjalen. Jag gick över fort t gåsen m David, men nu tycker jag inte den avlastar så bra om jag bär honom i den. Bättre då att "pytte" får ha den!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?