Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Clee
Skrev en uppdatering i min sommarsjalartråd men behöver snabbt svar så tänkte se om någon kan komma med input om hur Easycare Sol är att bära med sommartid. Hur är den i jämförelse med en gås? Jag har en regnbågs-Girasol att jämföra med också och den känns väldigt kraftig (tjock), det är den gamla modellen med en avigsida, men hoppas på att Easycare är tunnare än så...?
Av sjaltokan
Ja easycare är tunnare dock inte lika "luftig" som en gås, men jag tycker gott den duger som sommarsjal, speciellt dagar som denna när vi har mulet och halvvarmt.
Av Clee
mist skrev:Jag tycker inte att de easy jag haft har varit sommarsjalar.
Skulle du kunna utveckla det? (ot) ser att du är ifrån Habo, kul! Jag är uppvuxen i Mullsjö. :) (/ot)
Användarens profilbild
Av Silverälva
Clee skrev:
mist skrev:Jag tycker inte att de easy jag haft har varit sommarsjalar.
Skulle du kunna utveckla det? (ot) ser att du är ifrån Habo, kul! Jag är uppvuxen i Mullsjö. :) (/ot)
Jag sitter i Mullsjö just nu =).

Alltså om man ska ha en sommarsjal så skulle jag satsa på en riktigt tunn typ http://www.edenbaby.se/catalog.php?category=25 Bali brezee. En som funkar även riktigt varma dagar. Alternativt en MT.

Easyn är det inget fel på alls, men den är ju inte särskilt sval en varm sommardag.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?