Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
thanisa skrev:undra om någon kommer bjuda på den??
Makens kommentar "Det är såklart någon som skrivit fel!" Han kan nog inte alls föreställa sig att ett tygstycke skulle kunna vara värt så mycket pengar..det kan knappt jag heller :roll:
Användarens profilbild
Av mammagumman
JennyB73 skrev:
Makens kommentar "Det är såklart någon som skrivit fel!" Han kan nog inte alls föreställa sig att ett tygstycke skulle kunna vara värt så mycket pengar..det kan knappt jag heller :roll:
Inte jag heller. Det kanske är en svensk som tänkt fel i valutatabellerna? 8)
Användarens profilbild
Av thanisa
mammagumman skrev:
JennyB73 skrev:
Inte jag heller. Det kanske är en svensk som tänkt fel i valutatabellerna? 8)
Där har gränsen för vad jag skulle kunna betala för en sjal passerat för länge sedan. 650 euro hade varit mycket men känns mycket mer rimligt. Och sen så är det ju så att bara för att någon lägger ut en sak så behöver ju ingen tycka att lägsta budet är värd varan.
Användarens profilbild
Av Silverälva
JennyB73 skrev:
mist skrev:Jag kanske ska vara mer rädd om min Mille ;)
:this: :wink:

Fast jag vet inte, den är ju gjord för att användas.... egentligen. Inte för att den ska ligga och vara fin nånstans där ingen kan se den. Jag kan ju lova att om jag inte tyckte att den var så underbar att bära i så hade jag sålt den för länge sen! Jag blev erbjuden 4500 för den :roll: . Men nä, om jag nånsin får en bebis igen ska den få åka =)
Av Hell Cat
mist skrev:
JennyB73 skrev:
mist skrev:Jag kanske ska vara mer rädd om min Mille ;)
:this: :wink:

Fast jag vet inte, den är ju gjord för att användas.... egentligen. Inte för att den ska ligga och vara fin nånstans där ingen kan se den. Jag kan ju lova att om jag inte tyckte att den var så underbar att bära i så hade jag sålt den för länge sen! Jag blev erbjuden 4500 för den :roll: . Men nä, om jag nånsin får en bebis igen ska den få åka =)
Klart den ska användas :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?