Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Aspasia
Nu har jag stött på patrull igen. Jag har övat på att knyta min vävda sjal (en Easycare lava) i ett par dagar men jag får inte till det så tajt som jag skulle önska. Det är mycket enklare med trikåsjal! Jag knyter omslutet. Jag försöker dra åt så mycket jag kan när jag stoppat ner Leia i smokingbältet men jag tycker ändå att det inte blir tillräckligt tajt. Någon som har något tips på hur jag ska få till det bra?
Användarens profilbild
Av Droppen
att dra ordentligt i kanterna tycker jag underlättar. både över- och underkant.
och, övning ger färdighet! :tumup:
Användarens profilbild
Av homeinheart
Jag hade en person göra bra tips för mig. Jag ska byta till engelska för att säjer, hoppas du förstår.
A mom who is really good at wrapping recently explained to work from the top down when back wrapping. She says first thing to do is gather the top rail as tightly as possible and hold it in your teeth. Then, yank the wrap downwards to pull it taut and tuck everything that is left under the baby from knee to knee, positioning the knees nice and high. Then, gather all the wrap over your shoulders and slide your hands along it to make sure it is taut, the top rail being super tight is important for comfort, then continue as you would making sure that things are pulled nice and tight. I really listened to what she was saying about the first part of wrapping and it has helped me.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?