Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vida
Jag sitter i styrelsen i vår förening och vi har supersmå hissar. Ett par ska få barn i sommar och frågade om de fick ställa vagnen i trappan, men det är inte tillåtet (brandsäkerhetsskäl) men jag tipsade om att vi får större hissar snart, och så skrev jag visst något om att vi hade burit mycket i sele/sjal, och att en annan granne löst det genom att köpa en manduca...

Då fick jag svaret att de oxå hade tänkt att använda sin babybjörn mycket...

Hur gör jag nu? Jag är såååå sugen att skriva något om att de gärna får långa sjal eller sele om det känns tungt, eller om barnet har höftproblem... Men jag känner att jag måste hålla snattran ibland! Jag kan ju tipsa om en ergonomisk sele i augusti lika gärna, men nu har jag ju henne "på tråden" sas (via mail). Jag vill verkligen inte missionera... Jag tänker bara "ajajaj, babybjörn smärta i axlarna"...
Användarens profilbild
Av mimpen
Vida skrev:Jag sitter i styrelsen i vår förening och vi har supersmå hissar. Ett par ska få barn i sommar och frågade om de fick ställa vagnen i trappan, men det är inte tillåtet (brandsäkerhetsskäl) men jag tipsade om att vi får större hissar snart, och så skrev jag visst något om att vi hade burit mycket i sele/sjal, och att en annan granne löst det genom att köpa en manduca...

Då fick jag svaret att de oxå hade tänkt att använda sin babybjörn mycket...

Hur gör jag nu? Jag är såååå sugen att skriva något om att de gärna får långa sjal eller sele om det känns tungt, eller om barnet har höftproblem... Men jag känner att jag måste hålla snattran ibland! Jag kan ju tipsa om en ergonomisk sele i augusti lika gärna, men nu har jag ju henne "på tråden" sas (via mail). Jag vill verkligen inte missionera... Jag tänker bara "ajajaj, babybjörn smärta i axlarna"...
Tja, när ni nu ändå pratar i ämnet kan du väl bara säga att det finns selar som är skönare för bäraren och dessutom bättre ergonomiskt för barnet. Och att de kanf å låna/titta hos er vid intresse.
Av majo0322
Jag brukar säga just det: BabyBjörn funkar bra i början, men när barnet blir tyngre får bäraren väälidigt ont i axlarna.Och så nämna att det finns billigare snyggare selar som ger bättre bärkomfort, och som man desutom kan ha på ryggen.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag hade nog inte jämfört alls utan sagt nåt i stil med "oj vad bra, ja det finns ju många selar, för mig har xxx varit jättebekvämt ända upp till 18 kilo. Kul!"

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?