Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av loppatoppa
Om man får beslutsångest för vilken man ska använda när man ska iväg, har man för många då??? :?

Ska iväg t Bakken m nästäldste sonen o hans klass o minstingen får naturligtvis följa med. Sjal är ett måste, frågan är bara vilken! (vagnen kommer oxå att få följa med)
Av Enid
Njä, för många har man när man har några liggande som aldrig blir använda och som inte väntar på rätt årstid eller ålder och som inte bär på ett stort affektionsvärde. 8)
Användarens profilbild
Av UWO
loppatoppa skrev:Om man får beslutsångest för vilken man ska använda när man ska iväg, har man för många då??? :?

Ska iväg t Bakken m nästäldste sonen o hans klass o minstingen får naturligtvis följa med. Sjal är ett måste, frågan är bara vilken! (vagnen kommer oxå att få följa med)
Varför tar du inte med flera då? Gör jag rätt ofta. För man vet ju aldrig. Man KAN ju råka ändra sig! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av telistant
UWO skrev:
loppatoppa skrev:Om man får beslutsångest för vilken man ska använda när man ska iväg, har man för många då??? :?

Varför tar du inte med flera då? Gör jag rätt ofta. För man vet ju aldrig. Man KAN ju råka ändra sig! :mrgreen:
Eller så blir den blöt, eller nåt annat som kräver byte

ta minst två :this:
Av lenaskeå
thowida skrev:Nej men man har för få när man känner att ingen passar just idag. :app:
:notes: Klokt sagt!!
Av lenaskeå
UWO skrev:
lenaskeå skrev:
thowida skrev:Nej men man har för få när man känner att ingen passar just idag. :app:
:notes: Klokt sagt!!
Du har visst levlat sen du fyllde i din signatur. ;)
Man gör så gott man kan!! :tumup:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Jag tog m mig 2 sjalar :D o eftersom jag hade beslutsångest o ngn tyckte att man då har för få, så måste jag ju se mig om efter fler att köpa, eller hur?! :?
Användarens profilbild
Av Clärchen
loppatoppa skrev:Jag tog m mig 2 sjalar :D o eftersom jag hade beslutsångest o ngn tyckte att man då har för få, så måste jag ju se mig om efter fler att köpa, eller hur?! :?
Du sa det! :twisted:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Clärchen skrev:
loppatoppa skrev:Jag tog m mig 2 sjalar :D o eftersom jag hade beslutsångest o ngn tyckte att man då har för få, så måste jag ju se mig om efter fler att köpa, eller hur?! :?
Du sa det! :twisted:
:twisted: är här!!! Men vad ska jag köpa för någon nu då??? Hittat en Girasol färg 26 tror jag det är som jag är sugen på. Andra förslag? :hmm:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?