Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av UWO
Erica O skrev:Jag har inte sjalat speciellt länge men har ändå fått en liten ring, min brors fruga fick sitt andra barn några veckor efter mig och jag lånade ut trikåsjalen (det blev väldigt varmt med trikå så jag skaffade en hoppe och en gås istället :D ) och den används nu flitigt :tumup:
:vågen:
Användarens profilbild
Av annelithor
Jag är en ring av forumet, som någon skrev så hamnade jag här när jag började söka efter beggade tygblöjor på google :)

Tänkte både tygblöjor & sjal när första tösen var liten, men då blev det så mycket en då med att ha en liten varelse att ta hand om. Nu med andra tösen så var allt på plats & nus jalar vi för fullt, både 3åring & 3månaders. De är så super att kunna använda samma bärdon till dem båda. Både sjalar som selar :loving:

En & en halv ring kan jag säga att jag åstakommit. Den halva är min lillasyster som skall ha den 25e juni & är intresserad. Skall nog ge mig på att se till så hon blir en hel ring. Både med sjalar/selar & blöjs.

Den hela ringen är våra vänner på våningen över, de har precis fått en liten Felicia som har en fin beggad Ergo. De hade BB till den första pojken & tänkte ha det även denna gång, men gillade inte att det gick att bära så kort tid. HÄR!! Sa jag & stack upp en close2you i deras ansikten & lät de klämma & känna.. lite suspekta tills de såg hur bra det gick att bära både fram på mage, på rygg, på sida med ringsjal & på rygg med vävd & 16kilo 3åring :heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag letade efter någo bättre att bära i och har alltid tyckt att det ser ut som barnen sitter så bra hos sina mammor i sjal. Så efter lite gogglande och letande hamnade jag här innan jag fick barn. Läste och funderade. Surfade runt och tyckte det var lite dyrt med en ny sjal när jag inte ens visste vad för slags bebis jag skulle få. :lol:
Fick bebis och hon var verkligen en bebis som ville vara nära. Så det blev en trikå och sen har det bara rullat på..
Min första ring är zingo Sen har jag varit med och hjälpt till att knyta och visa sjalar och selar dels på öppna förskolan och för sjalbarnare som vill ha lite hjälp. Så har jag bla träffat sjalgalen

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?