Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sofie
Sy i en smal panel av vackert tyg kanske, om du klippt på mitten vill säga.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Vart har du klippt? på mitten?

det blir ju aldrig riktigt samma, tyvärr. Det blir det inte. som nån sa, panel om sömmen är mitt fram. Gör att du "gömmer" misstaget lite, plus att du slipper få sömmen mittfram.
Användarens profilbild
Av Jason
Mitt på är den klippt jo. Men jag vill inte ha panel i den, tycker inte det skulle bli snyggt och så blir den för lång :?
Användarens profilbild
Av Jason
thowida skrev:Tyvärr tror jag inte det blir så bra. :(
:( Tråkigt. Jag får väl nöja mig med den som kortsjal.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jason skrev:
mari_tres skrev::shock:
Varför så chockad??
Den som var så mjuuuuuuk och go! (för det var du som köpte min?) Funderar på om jag behöver en hoppe ringsjal...
Användarens profilbild
Av Jason
mari_tres skrev:
Jason skrev:
mari_tres skrev::shock:
Varför så chockad??
Den som var så mjuuuuuuk och go! (för det var du som köpte min?) Funderar på om jag behöver en hoppe ringsjal...
Jo det var jag... den var jättemjuk jag vet :( Förstås är ju halvan jag har kvar lika mjuk men det är ju bara en halv...
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jason skrev:Jo det var jag... den var jättemjuk jag vet :( Förstås är ju halvan jag har kvar lika mjuk men det är ju bara en halv...
Hur lång är halvan? :floet2: Och vad skulle den gå på inklusive frakt? :twisted: PM:a...
Nej jag ska egentligen inte ha några flera ringsjalar och jag har redan en i den färgen men ändå...
Användarens profilbild
Av Jason
mari_tres skrev:
Jason skrev:Jo det var jag... den var jättemjuk jag vet :( Förstås är ju halvan jag har kvar lika mjuk men det är ju bara en halv...
Hur lång är halvan? :floet2: Och vad skulle den gå på inklusive frakt? :twisted: PM:a...
Nej jag ska egentligen inte ha några flera ringsjalar och jag har redan en i den färgen men ändå...
Oj, nu blev det invecklat. Jag sålde alltså andra halvan till beve för en tid sen som nu i sin tur har den till salu för 270 kr, inkl frakt vet jag inte. Jag hade tänkt köpa tillbaka den och sy ihop den men nu blir det ju inte så... Du får kolla hennes säljesannons 8) Det blir hursomhelst billigare än om jag skulle skicka härifrån.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jason skrev:
mari_tres skrev:
Oj, nu blev det invecklat. Jag sålde alltså andra halvan till beve för en tid sen som nu i sin tur har den till salu för 270 kr, inkl frakt vet jag inte. Jag hade tänkt köpa tillbaka den och sy ihop den men nu blir det ju inte så... Du får kolla hennes säljesannons 8) Det blir hursomhelst billigare än om jag skulle skicka härifrån.
Aha, jag trodde att du hade den hemma hos dig :lol: ska kolla! Beve har jag gjort affärer med tidigare (också :oops: )
Användarens profilbild
Av Jason
mari_tres skrev:
Jason skrev:
mari_tres skrev:
Aha, jag trodde att du hade den hemma hos dig :lol: ska kolla! Beve har jag gjort affärer med tidigare (också :oops: )
:tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?